Inenten, ontwormen en ontvlooien van kitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Inenten, ontwormen en ontvlooien van kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 12:04

Om met de deur in huis te vallen: wanneer doen jullie wat?
Houdini is nu acht weken, ik heb begrepen dat hij met 9 weken een eerste enting zou moeten krijgen. Wat kost zoiets trouwens bij jullie? Mijn vorige DA was naar verluid ontzettend duur, nu wil ik naar de DA gaan die ook mijn paard verzorgt, een heel aardige dame die goed weet waarmee ze bezig is en in vergelijking veel goedkoper. Maar wat is een gemiddelde prijs?
Wanneer ontwormen jullie een eerste keer, en is het aan te raden die voor de enting te doen? Idem dito met ontvlooien?
Onze Dustin is inmiddels al tien jaar dus ik weet niet meer echt hoe dat toen ging

shirley23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 12:38

Volgens mij met 9 weken inderdaan enting. Dan krijgen ze gelijk ontworming. Iedegeval die van mij. Daarna na twee weken weer dan is hij 11 weken. en volgens mij weer met 16 weken. staat allemaal op de verpaking. Met ontvlooien moet je goed opletten dat je spul haald voor kittens.

Ik was volgens mij de eerste keer EUR. 40,- kwijtwant kreeg dan paspoort erbij. En de tweede keer voor enting was het EUR. 30,-

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:16

Met 2, 4 en 6 weken moeten ze ontwormd worden...Daarna doe ik het elke half jaar (komen hier niet buiten).