Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citroen schreef:echt raar datze dat hebben laten doen, ook dat die gedragstherapeut dat zei vind ik raar.
baroen schreef:triest weer....( mijn da vind mijn jackies geweldig..)
baroen schreef:
ach ja daantjuh...in pijn of in stress kan een hond van zich af bijten... als dat al een reden is tot inslapen?
vind het alleen wel grappig te lezen dat men met jackies dit kent.. alleen wanneer men mijn jacks pijn doet, of wanneer ze echt pijn hebben reageren ze.. en nog niet eens met direct bijten.....
daantjuhhh schreef:Ooh oke..
Dan snap ik jou ook!
Haha
Het is al laat he?
Of nou ja vroeg!
Mork schreef:Daarom vind ik dat dierenasiels betere/strengere voorwaarden moeten maken om uberhaupt een dier te kunnen plaatsen. Mensen doen maar tegenwoordig. Nemen een beest komen erachter dat beestje eigenlijk niet in hun leven past en dan? gewoon wegdoen?, laten inslapen nu dus zelfs? en wat dacht je van gewoon de deur uitzetten! Landelijk zou hier eens aandacht voor moeten komen. Iedere imbiecil kan aan een dier komen en vervolgens ook weer wegdoen. Er zouden net als bv in Amerika straffen moeten komen voor dit soort dingen net als voor dierenmishandeling!
Daarnaast zouden DA moeten controleren als een dier geplaats wordt ergens. Ik weet dat dit vaak juist moeilijk is daar er veel vrijwilligers ook werken.
Faniek dit is geen aanval naar jou hoor? Maar ik lucht even mijn hart. Dit soort dingen maken mij furieus!!!!!
Faniek schreef:@ Mork
Bij ons krijgen ze ook niet zomaar een hond mee. Eerst word er wel goed gepraat ook over thuissituatie, qua tijd etc. Ook word er nacontrole gedaan en komt er iemand bij de mensen thuis staat ook in de voorwaarden.
Beestje heeft dus niet alleen gegromd, maar ook aangevallen, maar nog geen rijden om het beestje af te maken en dan hebben ze niet eens zelf gebeld, maar haar zus uit Australie. Ik ben er nog steeds zo kwaad over dat beestje was zo leuk.