whaha, die eerste foto, stiekem meegluren hahaen dat filmpje achter het pijltje aan vet schattig, mijn hond is ook al verslaafd zal straks wel ff een nieuw topic openen, heb ook super foto's van me hond aan het bokken
Aahw wat superleuk Hoe bedoel je ik ben nieuwsgierig Hij hangt ook helemaal over dat beeld enzo heen. Is Jimmy toch?
hahaha, vet strak Onze vorige kat deed dat altijd wanneer er voetbal op tv was En maar achter die bal aan
Ja, dit is Jimmy, Neville vind er geen bal aan, alleen een nadeel, het computeren gaat toch beren slecht met een kat die heel de tijd of langs je beeld scherm loopt of over je toetsen bord
haha, leuk, een echte Bokt-kat mijn kat ligt altijd op mijn schoot te slapen. maar zo, nee, heb ik haar nog nooit zien doen
Wat een maffe kat is Jimmy toch, wel schattig hoor Wil Jimmy niet even een berichtje typen aan de bokkers?
Ja hoor kl,gbvfm vbkjmbghvkjmbvjkuhgbikjtgfkjgbvfoldfcx=p[fcoixxxxxxxxxxEn nog wat xjes voor alle bokkers
PinkyPower schreef:Haha, stoer! Wat voor bandje heeftie eigelijk om? ziet er stoer uit namelijk!Hij is een wandelende kerstboombalverlichtingdinges Jimmy is vreemd
Wat een leuke bokt kat mijn kat houdt ook van bokt, die gaat op het toetsenbord van de laptop liggen.