Ik heb pas een poesje gekocht bij het asiel. Ze zeiden dat ze was gesteraliseert. Nu (4 weken later) is ze hartstikke krols. Ze miauwd aan een stuk door, ze krioeld en gaat met dr kontje omhoog enzo..

Alvast bedankt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0Dessie0 schreef:Heej allemaal!
Ik heb pas een poesje gekocht bij het asiel. Ze zeiden dat ze was gesteraliseert. Nu (4 weken later) is ze hartstikke krols. Ze miauwd aan een stuk door, ze krioeld en gaat met dr kontje omhoog enzo..Mijn vraag is of er dan iets fout is gegaan met steraliseren of kunnen gesteraliseerde poesen nog af en toe krols zijn??
Alvast bedankt!
gabyfedde schreef:1 van onze katten is jaren geleden ook gecastreerd (en ja het is een vrouwtje) en ook regelmatig 'krols'. Ik denk dat het bij haar komt doordat ze een aantal nestjes heeft gehad en op latere leeftijd gecastreerd is. Hoe oud is jouw kat?
schimanski schreef:gabyfedde schreef:1 van onze katten is jaren geleden ook gecastreerd (en ja het is een vrouwtje) en ook regelmatig 'krols'. Ik denk dat het bij haar komt doordat ze een aantal nestjes heeft gehad en op latere leeftijd gecastreerd is. Hoe oud is jouw kat?
Shania is nu 6 jaar oud. Het was de bedoeling dat we met haar gingen fokken(ze is maine coon) maar helaas heeft ze PKD en is daarom gesteriliseerd.