Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 21:55

Hallo,

het leek mij handig om hier een 'centraal' topic over te maken aangezien ik erg veel losse topics hierover zie verschijnen. Maar de bedoeling van dit topic is ook alleen voor telepathie met dieren, dus niet met andere mensen of geesten.(Over geesten loopt al een topic)
Hier kun je praten over telepathie en je verslagen plaatsen, misschien je ervaringen. Als je het zelf niet kunt mag je hier tuurlijk gewoon meepraten!
Ik hoop dat het een gezellig (praat) topic word.

Groetjes Nadia

issaschar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:26

Nooit gedaan, maar zou het wel eens willen doen!

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:54

nou ik zal hier ook eens posten. Beide mijn schoonmoeder en vriend hebben opleidingen op alternatief/paranormaal gebied en doen ook diergesprekken. Mn schoonmoeder geeft er zelfs cursusen in. Ikzelf zou het ook graag willen leren maar momenteel gaat mn school voor (eerst mn propedeuse maar eens), kan het opzich wel een klein beetje.

Ik heb recent een gesprek laten doen met mijn twee paarden bij praktijk parcival. Nu kun je zeggen kan je vriend of schoonmoeder dat niet?? Nee, want beide paarden kennen hun en andersom en een van mn paarden is door hun gefokt en ja daar klikte het niet echt mee dus ik wilde graag iemand die objectief was

PatriciaB

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:53

Leuk een communiceer topic
1,5 jaar gelden heb ik de cursus communiceren met dieren gevolgd bij Irene Bras,echt een aanrader
Ik vind het echt geweldig om te doen helaas heb ik er momenteel niet echt de tijd voor maar ga het zeker weer oppakken.
Heb ook net een nieuw communiceren met dieren forum ontdekt,voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:39

Ik heb door Nancy (Stal Danae) een gesprek met mijn pony laten doen. Erg interessant. Ik zou het zelf ook graag willen, misschien dat ik in de toekomst een cursus neem. Ik wil eerst Reiki gaan doen.

Luci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:52

Is dit een ik-mail-een-foto-en-dan-gaat-miep-met-m'n-dode-shet-praten - topic? Of hebben jullie het over iets eeuhm diepgaandere vormen van communiceren..?

Dan weet ik even of ik gelijk af kan haken of niet.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 10:51

nou, het is wel allemaal echt...dus niet : hmm zie pony ziet er zo en zo uit, beetje ondeugende blik, dan zal ik dit verhaal eens bedenken... Ik meen het serieus...
Heb nu een 2de boek erover, had eerst dit boek:
Afbeelding

Maar nu heb ik deze ook gehaaldAfbeelding

Ik ben het aan het leren, heb door Jenna hier op bokt wel een consult met mijn konijn laten doen, maar die is nu ingeslapen.

Ik raad de boeken wel aan, zou je het willen leren. In dat eerste boek word alles stap voor stap gedaan+uitgelegt. Dat 2de boek heb ik nog niet uit.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:56

Ik wil dit topic ook blijven volgen
En Farouche, heb je er al baat bij? Ben benieuwd of zo'n boek je ook het juiste kan leren.. Ik zelf vindt communiceren met dieren heel moeilijk maar ik probeer het wel met de informatie die ik ooit eens heb opgezocht.. Ook heb ik veel boeken in de bieb al uitgespit..
Maar deze 2 boeken hierboven heb ik nog niet eerder gezien .. Ik ga ze snel eens opzoeken en misschien wel kopen

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:06

Ik heb ze uit de bieb, wil eerst eens weten of je het ook echt uit een boekje kunt leren, heb 1x iets gehad, maar weet niet zeker of dat echt was of toeval.
Het zit zo:

ik hadeen verzorgpony noem hem even VZP, na 2,5 jaar werd hij verkocht naar het buitenland. een foto gekregen niet zogoed zag hij eruit. Laatst probeerde ik met hemin contactte komen, op het moment dat ik dat deed kreeg ik een hele drukkende pjin op mijn voorhoofd, heb van schrik dat ik iets door kreeg mijn concentratie verloren. En de pijn was meteen weg.. Ik weet het niet zo goed..of het waar is of pure toeval

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:09

Ik denk wel dat het waar is hoor.. Heb je vaker een drukkende pijn op je hoofd? Zonee dan kan het geen toeval zijn

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:14

nee, nooit... En dan was dat de eerste keer dat ik iets doorkreeg..
Daar ben ik blij om, maar ook weer niet omdat VZP dan pijn heeft...

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:20

Jaah daar heb je gelijk in ..
Maar ik denk dat je er wel op kan rekenen dat je contact had met je VZP ..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:23

Nou binnenkort eens met een ander dier proberen, ben nu beetje ziek dus kan dan niks voelen aan keel, hoofd,, neus en nek,
maarja kan er wel over praten hiero

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:39

meld me even

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:46

ik ga dit jaar ook een cursus volgen bij Irene Bras...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:51

Leuk dat het topic loopt

Hebben jullie al ervaringen gehad? Zoja, zouden jullie die willen plaatsen? ben ik namelijk wel benieuwd naar

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:51

Ik ben er ook geintresseerd in!

Heb meerdere bekenden die een reading hebben laten doen, en het klopt gewoon haast op een enge manier.
Ik zit te twijfelen of ik een reading met Leo zal laten doen... Maar ik wil wel een consult met mijn vorige pony die ik uit het oog ben verloren.. Al weet ik nog niet zeker of ik dat durf.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:53

Waar ben je bang voor leo_ke?

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:57

Dat het niet goed met hem gaat, en dat ik dat beter niet kan weten en in de waan blijf dat hij een fijn tehuis heeft.

Maar dat zal vast wel goedzitten.

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:59

Ik lees ook mee..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:00

Ik weet nu door een contact met VZP dat het niet goed met hem gaat.. Het klinkt stom, maar daardoor ben ik opgelucht, ik twijfel niet meer of het goed gaat, en weet het nu zeker dat hij het niet goed heeft.. Het is de waarheid...

Leo_ke, misschien heeft hij wel iemand die gek op hem is, en ontzeten vanhem houd, dan is het toch mooi dat het waar is...

Welkom James100

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:03

Zijn hier ook mensen die al een cursus gedaan hebben bij iemand?? Vroeg me namelijk af of je er dan ook een stukje leren healing te geven bij krijgt en hoe ze je leren omgaan met communiceren met gestorven dieren...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:05

ik heb geen curcus gedaan, die zijn meestal met leeftijdsgrens, ben bijna 15 dus onder de leeftijdsgrens, ik heb nu een boek, daarin word ook uitgelegd hoe je met overleden dieren kunt communiceren..

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:06

Farouche schreef:
ik heb geen curcus gedaan, die zijn meestal met leeftijdsgrens, ben bijna 15 dus onder de leeftijdsgrens, ik heb nu een boek, daarin word ook uitgelegd hoe je met overleden dieren kunt communiceren..

weet eigenlijk niet of mn schoonmoeder wel een leeftijdsgrens heeft...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 12:08

De meeste wel... omdat volwassen er meestal meer intresse voor hebben en er weinig mensen van mijn leeftijd er echt in geintresseerd zijn.. Wil het namelijk ontzetten graag