Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan word die 2x uitgelaten en voor de rest word die in een hokje weggestopt...

jeannaa schreef:Onze hond gaat naar een dierenhotel waar ze 4 keer per dag mogen spelen in de speelweide met een andere (jonge) hond. Wij geven er altijd een deken van thuis mee (een mand knaagt ze kapot) en een paar speeltjes. Het bevalt goed wij brengen onze hond en de vorige daar al jaren.

). Ze wordt hier 3x per dag kort uitgelaten. Omdat ze oud is en de hele leven op 3 poten loopt, heeft ze niet meer zoveel uithoudingsvermogen. In het bos kan ze het ongeveer een half uur volhouden. In Baarle laten we haar 1x per dag uit in het bos (mag los lopen), en verder mag ze in de tuin lopen wanneer ze wilt (geeft het zelf aan). In Schiedam wordt ze 3x per dag kort uitgelaten ('s ochtends, 's middags en 's avonds). Zo'n 10 minuten per keer. Verder krijgt ze 2x per dag haar eten ('s ochtends en 's avonds na het avondeten). Ik zoek dus voor haar een gezin (of iig niet zo'n kennel). Ik ga een oude hond niet in een hokje stoppen.
Daar gaat ze buitenshuis achteraan. Hoe ze binnen met katten is weet ik niet.. Binnenshuis is ze een beetje bot tegen honden. Buitenshuis verschillend. Met de ene hond wil ze spelen, met de ander alleen snuffelen, en van de ander wilt ze niks van weten (blaft ze dan van der af, gaat niet vechten ofzo, alleen blaffen).

kamantje schreef:onze dieren gaan dan ook altijd naar dierenpension.
De mensen daar hebben heerlijk de ruimte. *wonen ergens achteraf*
hebben een grote tuin voor de honden en de katten hebben een binnen en buiten ren... wij zijn zeer tevreden over hun![]()
We hebben ook al eens een gehad daar kwamen onze dieren dus echt vies vandaan enzo.. daar zijn ze ook echt nooit meer heen gegaan

sallie schreef:om wat voor honbd gaat het ? En over welke periode? Ik ben in de vakantie thuis, en moet ook op mijn eigen dieren passen..
Alkmaar ik ook niet zo ver..
hoor het wel..

het enige dat ik wel weet is dat er iig daar goed voor de dieren gezorgt wordt.