Wat ze hier nou doet...
In de gordijnen (ze slaapt vaak bovenin achter de gordijnen)
Standfoto

Groetjes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paraat schreef:Een prachtig diertje. Wel triest voor haar dat ze binnen zit.
eetjuhhhh schreef:Paraat schreef:Een prachtig diertje. Wel triest voor haar dat ze binnen zit.
Triest?? Dacht het niet, ze wil niet anders, ze vliegt de hele dag los door mn kamer en gaat snachts in dr kooi, heb eerst mn raam per ongeluk de hele dag open laten staan en ze is niet weggevlogen en mn kamer is niet mega groot, dus ze witl nieteens naar buiten toe, ze vind het eng daar, ik kan de deur van mn kamer ook open laten staan maar uit mn kamer komt ze nooit.
Ik voed elk jaar mussen op die op de manege uit het nest zijn gevallen, vorig jaar heb ik er 7 gehad en allemaal weer uitgezet maar omdat pukkie een lamme vleugel had (is nu weggetrokken) moest ik haar langer houden en daardoor is ze teveel aan me gehecht geraakt, ze ziet mij als haar moeder, komt altijd bij me zitten als ik haar roep, drinkt en eet uit mn mond, slaapt bij me op bed, slaapt op mn schouder en wast zich daar en zit gezellig in mn oor te beppen. Terug in het wild kan en wilt ze niet, ze zou zo dood zijn.
@ Pluttersplut: Ja das een speigel, das dr favoriete stekkie, ik gebruik als camera een Nikon D70
@ Wuis: Ze krijgt volierevoer, alle zaadjes enzo, tarwe en haver, met universeel voer en gedroogde meelwormen voor de eiwitten, daarnaast lekkers zoals af en toe een sliertje spaghetii ofzo.
Groetjes en bedankt voor de reacties!