Iemand nog een plekje voor bejaarde retriever ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Iemand nog een plekje voor bejaarde retriever ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:19

Sommige mensen zijn echt walgelijk vandaag weer zo een ! wij hebben haar hond al bijna 2 weken in het asiel zitten (was van straat geplukt door de politie) We hebben gelijk gebeld dat ze hem op kon komen halen- een stokoude golden retriever. Mevrouw had geen tijd om hem op te halen (jankend aan de telefoon) Vandaag stond ze dan eindelijk (weer jankend) aan de balie....om afstand te doen mevrouw wilde hem niet meer ondanks onze uitleg dat zo'n beestje in het asiel absoluut geen kans heeft !

Dus...ook hier een oproep, is er nog iemand die een plekje over heeft voor deze lieve hond ? Hij staat nog niet op www.dierenasiels.com dus ik kan nog geen foto doorsturen, morgen zal ik proberen een foto te plaatsen.

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:34

Wilde eerlijk gezegd al net knorrig gaan reageren(door de titel dacht ik dat je zelf van een oudje af wilde.... ).

Wat een walgelijk volk loopt er toch rond...
Hoop dat er iemand voor een hele goede oude dag kan zorgen..dat verdient ieder dier.

Ik heb trouwens een half jaar geleden een Bordeauxdogteefje van 7mnd.(Didi) vanuit het asiel in Essen.
Ik weet niet of je haar meegemaakt hebt maar het is een geweldig leuke hond geworden die nu heel de wereld aankan....We zijn zooo blij met haar.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 22:28

wat een slap takke wijf om die hond op z'n oude dag te dumpen. Had dat dan gedaan toen hij nog jong was! ik hoop dat zij op haar oude dag ook gedumpt wordt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 23:33

als ik een grote boederij had had ik m zo gaan halen.... helaas woon ik in een rijtjes huis

zulke mensen zijn echt verschrikkelijk!!!

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 23:49

Hoe oud is de hond precies en heeft hij (grote) medische problemen?

Ineke2

Re: Iemand nog een plekje voor bejaarde retriever ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 23:53

Helaas wonen wij in een bovenhuis met 2 flinke trappen, niet geschikt voor zo'n grote oude hond.
Anders had ik mijn ouders flink bewerkt en gesmeekt het dier te nemen, wat een vreselijke mensen bestaan er toch op deze aardbol...

Ik hoop dat ie nog een liefdevolle oude dag krijgt

Anoniem

Re: Iemand nog een plekje voor bejaarde retriever ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:00

Vreselijke mensen heb je toch ,je zou ze de kop inslaan .
Het blijft natuurlijk een feit dat afstand doen in het asiel goedkoper is dan een spuitje van de dierenarts.

En dan nog maar janken dat ze het zielig vinden,van zulke mensen moet ik .

Ik ga eens rondvragen.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 16:47

CarS schreef:

Ik heb trouwens een half jaar geleden een Bordeauxdogteefje van 7mnd.(Didi) vanuit het asiel in Essen.
Ik weet niet of je haar meegemaakt hebt maar het is een geweldig leuke hond geworden die nu heel de wereld aankan....We zijn zooo blij met haar.

Dan heb jij waarschijnlijk een teefje dat familie is van Diva van KellyenXena hier op bokt, ook zij heeft haar van Canina (die krijgen nestoverschotten van een broodfokker die ze anders doodknuppelt)

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 16:52

Supertje schreef:
Hoe oud is de hond precies en heeft hij (grote) medische problemen?

zover wij hebben kunnen ontdekken geen medische problemen, maar die mevrouw beweerde dat ze 7 jaar was, wij schatten hem op 10 jaar je kunt een foto zien op www.dierenasiels.com (staat trouwens een fout in zie ik, hij er wordt 7 jaar vermeld- hij is waarschijnlijk ouder kijken bij asiels in Belgie, Essen, Canina , honden : Lucky)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:51

och wat een liefje! Damn ik baal echt dat ik de ruimte niet heb voor hem!