ratje vanmiddag inslapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ratje vanmiddag inslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:19

ik heb een ratje van ong 4 jaar oud en 2 weken terug zijn we bij de DA geweest omdat ze een gezwel bij haar achterpootjes had, het bleek een tumor te zijn, ze had er nog niet veel last van, maar gister liep ze mank en ze is opgezet dus we vermoedden dat ze ook al niet meer kan plassen, ook ademd ze heel snel, en ze zit niet meer lekker in haar vel, toen hebben we besloten om haar vanmiddag om 17.00 in te laten slapen om haar verder pijn te besparen.. we hebben nog een ratje en het zijn 2 vriendinnetjes dus nu blijft die alleen achter k vind t heel zielig maar het is wel het beste voor haar..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:22

Sterkte ermee!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:45

dank je

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:12

Aaah!! Sterkte... (:) En condoleance.

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:14

Heel veel sterkte, fijn dat je het diertje laat inslapen inplaats van dat hij de rest van z'n leven pijn heeft

Fairytail

Re: ratje vanmiddag inslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:16

het klinkt voor mij heel bekend ratjes zijn echt super lieve beestjes, onthoud dat dieren een hele bijzondere ziel hebben en dat je aan het beestje mooie herrineringen hebt

heel erg veel sterkte met alle 2 met jou en met t beestje

*knuf*

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:23

dank jullie! ik heb er zeker plezier van gehad, maar vind het wel moeilijk maar ze ligt al de hele dag terwijl ze anders door de kooi rent enzo.. ze heeft gewoon veel pijn denk ik ..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:41

en een operatie? Zal wel niet kunnen ze zijn zo klein en de kans is klein dat ze het halen voor mijn cavia was het al 50 % kans dat hij het zou halen maar gelukkig heb ik hem net opgehaalt.
is 4 niet al heel oud voor een ratje? dat zei mijn da teminste , ik zou heel trot zijn op je oude beestje en de mooie dingen onthouden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:03

4 is idd al oud zeiden ze ook tegen mij, operatie was niet mogelijk om dat het bij haar geslachtsdelen zit.. en het is waarschijnlijk naar binnen gegroeit omdat ze ook niet meer kan plassen..

Jark

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:04

sterkte..

Marloez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:54

oww sneu.. hoor je vaker bij ratjes.. dat ze dat soort nare dingen krijgen, heel veel sterkte voor zowelje ratje als voor jou..!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:01

nou het is gebeurd ze was volgens mij al halfdood want ze reageerde niet echt meer,, ze heeft een spuitje gekregen en na een paar seconden was ze al weg het was beter voor haar maar vind het wel heel zielig, dat het zo moet eindigen

Flyinghorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:23

Ten eerste echt super veel sterkte
Maar 4 Jaar is echt heel erg oud voor een rat. Misschien is dat een troost. Kan je voor je andere ratje niet nog 1 ratje erbij kopen?. Ik heb zelf ook 3 ratten en weet hoe erg het is als er 1 dood gaat.
Toen mijn ratje dood ging wou hij hoe dan ook in mijn armen dood gaan want telkens als ik hem terug zette liep hij weer terug naar mijn armen. Toen ik haar daar even liet liggen was ze binnen een paar seconden vredig gestorven. sterkte

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:26

heel veel sterkte!
en 4 jaar is idd al erg oud voor een rat..

DuchesS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:16

Aagh wat jammer! Ze heeft een hele mooie leeftijd gehaald. Heel veel sterkte..
Ik heb afgelopen maand ook 1 van mn ratjes moeten laten inslapen Ze had ernstige luchtweg problemen en de AB werkte niet meer.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:26

oo das ook zielig maar soms moet je gewoon, anders is het voor hun zo zielig om ze te laten leven

bedankt voor jullie reacties

Magnummm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:17

Gecondoleerd! 4 Jaar is idd heel oud voor een ratje. En dat is een troost: als ze zo oud worden betekent oa dat je altijd goed voor deer gezorgt hebt Heel veel sterkte en voor je andere ratje zal de eerste dagen ook wel ff wennen zijn.

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:18

De beste keuze voor het ratje.
4 is een respecatable leeftijd.
heb er zelf ook 5 weggebracht, weet wat het is
sterkte !