Neuh, vind niet dat ie iets gifigs heeft, anders heeft ie me allang gebeten (heb hem natuurlijk wel in positie gezet, zat met z'n kop naar boven en zo'n lekker kontje had ie nu ook weer niet!)
he bah, ff lachen zegt ze dan. Ik verwachtte een topic met foto's van een rare spirngende kat ofzo, mar dit, brr, en bedankt. Ben blij dat die Sebastiaan bij jou izt en niet bij mij
haha gatver. Precies dezelfde stond ik vorig jaar ineens mee oog in oog bij het opruimen van het balkon heb m toen ook gevangen en in een groot bierglas gezet en op google gezocht. Om je gerust te stellen, het is een doodgewone Huisspin of ook wel Renspin genoemd (en ja die naam hebben ze ergens aan te danken, juist, ze kunnen erg hard rennen)
Die ik vond was alleen wel iets groter dan 3 cm, maar in het echt iets van 2 cm kleiner als die van jou op de foto.
@ Marye78: zo groot zal ie idd zijn ja. En ik wilde net een vergelijkingsfoto maken met een pen ernaast, maarja, de spin heeft (hoe kan het ook anders met 8 poten) de benen genomen . Dus ik weet het zeker, tis een renspin