Ze is alleen erg eenkennig, zit alleen bij m'n moeder opschoot
Heeft er nog iemand een chihuahua?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

melmel schreef:Wat een moppie!
Heb je ook zo'n leuk tasje waar ie in kan

lijkt me ook wel leuk om zoiets met d'r te gaan doen. Alleen luisterd ze niet naar mij
alleen als ik iets te eten heb wil ze komen en rent ze niet weg als ik d'r wil aanraken.
daar gaat ze nu ook in als we haar ergens mee naar toe nemen. Meestal blijft ze wel zitten omdat ze een beetje bang is voor andere mensen. Ze heeft altijd wel een grote bek maar als een vreemde naar haar toe loopt is ze zo weg. 
Momenteel wonen we nog niet samen maar ik heb al vantevoren een hond geëist, we komen er alleen nog niet uit wat voor één dat moet worden... We zitten nu met een consensus over een Jack en een Dobbermann
Maar deze vind ik zoooo lief! elmiran schreef:M'n moeder had pas een tasje gekocht. We hadden hem op de grond gezet en Roosje klom er gelijk in. Als ik nu dat tasje pak begint ze al gelijk te kwispellen en wil ze erindaar gaat ze nu ook in als we haar ergens mee naar toe nemen. Meestal blijft ze wel zitten omdat ze een beetje bang is voor andere mensen. Ze heeft altijd wel een grote bek maar als een vreemde naar haar toe loopt is ze zo weg.

echt heel lief!! als ik weer een camera heb maak ik er een foto van. Ze kan de pirouette. Dan gaat ze op d'r achter pootjes staan, voorpootjes helemaal gestrekt en dan draait ze een rondje op de achterpootjes
echt lief.

En een kruising.