kat is verliefd op hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

kat is verliefd op hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 19:26

Titel zegt het al. Onze siamees loopt heel vaak achter de hond (mechelse herder) aan. Ze begint dan te bleren en kopjes te geven maar de hond negeerd haar gewoon echt zielig. Het lijkt soms net als of ze denkt dat ze een hond is. Tegen onze andere katten doet ze heel normaal. Maar als ze de hond ziet rent ze er gelijk op af en achteraan We hebben pas een Chihuahua erbij en daar doet ze het af en toe ook bij. Ziet er echt heel raar uit. Ze doet van alles om aandacht te krijgen maar de hond kijkt niet eens naar d'r
Heb geen foto, misschien nog wel ergens een filmpje
Heeft iemand dat ook wel eens mee gemaakt?
Ze heeft wel eens jonkies gehad maar was echt een waardeloze moeder. De jonkies hadden geluk dat we nog een kat hadden die wat oudere jongen had en daar mochten ze dan bij drinken. Steeds als de jonkies bij die siamees wilde drinken liep ze weg, en soms sleepte er dan een jonkie een stuk achter d'r aan

dragonforce

Re: kat is verliefd op hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 00:53

lol.

Nieuwe ras? half kat half hond hm....

net zo trouw als een hond maar toch in de vorm van een kat

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 01:00

siamezen staan erom bekend echte 'honden' katten te zijn.

dragonforce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 01:23

Marye78 schreef:

nu nog honden die als katten gedragen . waah zie je opeens een hond klimmen en miauwen

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:13

dragonforce schreef:
Marye78 schreef:

nu nog honden die als katten gedragen . waah zie je opeens een hond klimmen en miauwen

Wij hadden vroeger een hond die met wol speelde als mijn moeder zat te breien én hij kon vogels vangen...

Volgens mij zit het ook wel een beetje in het ras. Mijn kat heeft niets met andere dieren, maar vertoont soms ook wel wat hondengedrag. Opstaan als de bel gaat of er op de deur wordt geklopt, het liefst de hele dag als een hondje achter je aan hobbelen. En het enige wat echt lastig is: ze vindt alleen zijn niet zo'n succes. Niet dat ze zich misdraagt, maar ze is niet zo gehecht aan haar huis, wél heel erg aan 'haar' mensen...

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:16

onze hond vangt beter muizen dan onze kat:p

abcde123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:20

Wij hebben een kat, die blaast naar ze soortgenoten.. en ook allemaal kopjes geeft enzo naar onze honden!

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:20

Honden katten?

dragonforce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:57

Citaat:
Wij hadden vroeger een hond die met wol speelde als mijn moeder zat te breien én hij kon vogels vangen...

Volgens mij zit het ook wel een beetje in het ras. Mijn kat heeft niets met andere dieren, maar vertoont soms ook wel wat hondengedrag. Opstaan als de bel gaat of er op de deur wordt geklopt, het liefst de hele dag als een hondje achter je aan hobbelen. En het enige wat echt lastig is: ze vindt alleen zijn niet zo'n succes. Niet dat ze zich misdraagt, maar ze is niet zo gehecht aan haar huis, wél heel erg aan 'haar' mensen...

Dat is op de ene kant wel een voordeel op de andere kant niet. Ooit gedacht een pop in de huis te zetten? zodat ze zich heletijd bij die pop blijft als je weg bent?

tubby4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:00

we hebben een goldenretriever en de andre hond was smoor op haar allen hij was een klein hondje dus het was kleine liefde.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:35

dragonforce schreef:
Citaat:

Dat is op de ene kant wel een voordeel op de andere kant niet. Ooit gedacht een pop in de huis te zetten? zodat ze zich heletijd bij die pop blijft als je weg bent?

Helaas, trapt ze niet in. Ze gaat ook altijd op rondslingerende tassen liggen, zo van 'als ik op je spullen lig, kun jij niet weg'. Zo ligt ze dus ook graag op gedragen kleding, ruikt blijkbaar lekker naar mij.
Maar het heeft ook wel weer iets, volgende week ga ik voor een weekje weg en in plaats van oppas regelen, omdat ze anders zo ontregelt van een vreemd huis, sleep ik haar gewoon mee. Vindt ze helemaal niet erg

aniekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:41

goh onze poes valt aan naar katten,valt aan naar honden, valt aan naar alle andere wezens die er in of rondom het huis komen.

Behalve naar mensen Nouja soms als ik niet oppas heb ik ook nog wel eens een mep te pakken.

Maar over het algemeen is ze wel lief hoor

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:11

dragonforce schreef:
Marye78 schreef:

Mijn hond kan boomklimmen

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:25

katxhond= kont