Wij hebben ooit de fout gemaakt om er eentje uit Belgie te halen.
Als pup zijnde was er al iets raars met die hond.
Toen ie 14 weken was heeft ie drie keer achter elkaar mijn man gebeten tot bloedens aan toe.
Omdat ik de hele dag thuis was zag ie mij als zn baas.
Ik had dus niet het probleem van bijten maar ik moest elke dag met hem de strijd aan gaan omdat ie mega dominant was.
Ook voor onze eerste dochter was ie erg lief maar ik vertrouwde em voor geen meter.
We hebben er echt alles aangedaan om een beetje van dat felle en dominante gedrag af te komen, zelfs castreren want dan zou ie wat minder fel worden maar niks hielp.
De dierenarts vermoedde dat dit echt om een inteelt of doorgefokte hond ging en deze waarschuwde ons dan ook duidelijk om eens goed te gaan nadenken,hij was namelijk ook al twee keer door onze hond gebeten.
Na de castratie kwam de hond langzaam aan bij maar helaas voor ons zaten we toen nog in de auto, en zijn we op een gegeven moment van ellende en angst uit de auto gesprongen en lopend naar een dierenzaak op zoek gegaan voor een muilkorf,want hij vloog ons aan.
Gelukkig zat er vlakbij een zaak en die man is meegelopen om de muilkorf om te doen.
Uiteindelijk hebben we besloten om em weg te doen naar iemand die meer ruimte voor em had en waar ie de hele dag kon buiten lopen.
Hij is naar een soort van intratuin gegaan en vanaf het moment dat hij daar liep is er zelfs geen kiezelsteentje meer gestolen.
Na een aantal maanden is het helemaal fout met em gegaan en is ie doorgeslagen met als eindresultaat dat ie nu continu moet worden opgesloten want hij valt alles aan wat een hartslag heeft.