Vandaag komt de nieuwe kat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Vandaag komt de nieuwe kat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 11:41

Zoals ik al in een eerder topic meldde komt vandaag onze nieuwe stalkat Moppie, een tweejarige, gesteriliseerde kattin. Ik ben best nerveus, ik hoop maar dat ze zich snel aanpast!
Matje, mandje, kattenbak en dergelijke staan al op haar te wachten, en rond drie uur wordt ze gebracht.

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:11

Ik dacht, ojee, dadelijk weer een veel en veel te jong kitten.... En toen las ik jou bericht, en kwam er een glimlach op mijn gezicht Hartstikke mooi!! Geweldig dat je haar een huis bied!! Veel succes vandaag, maar dat gaat wel lukken als ik het zo lees

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 12:13

Tja het was een geluk bij een ongeluk eigenlijk... Ik wou een iets oudere kat, maar wel eentje die gewoon was om buiten te wonen (ze kan wel de stal in natuurlijk maar daar staat geen verwarming ). Ik was aan het rondneuzen bij diverse asielen en dergelijke, toen een vriendin me zei dat de kat van haar collega weg moest owv allergie. Jarenlang had ze heel zware spuiten gekregen maar die werkten niet meer Ze vond het heel jammer maar wou haar kat niet graag naar een asiel brengen, wie weet waar komt ze dan terecht. Het beestje is gewend om buiten te zitten en vangt regelmatig muisjes, dus het was een mooie oplossing voor ons beidjes! Ik gelukkig, vorige baasje gelukkig, kat hopelijk gelukkig en de muizen... ongelukkig - en zo hoort het ook!
Ik hoop dat het idd gaat lukken! We doen ons best

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 12:19

Wat leuk,
Maak je een foto
Veel plezier met je poesje!

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 18:29

Na lang wachten is ze eindelijk aangekomen: onze nieuwe stalkat Moppie! Ik dacht dat ze ontzettend bang zou zijn maar dat viel heel goed mee. We hebben haar met reismand en al in haar tijdelijke hok geïnstalleerd, en dat leek ze best te vinden, ze kwam al snel nieuwsgierig kijken. Toen ik een bakje drinken was gaan halen en terugkwam, zat ze al wat te spelen buiten haar mand dus hebben we die verwijderd - ze heeft een iets comfortabeler mandje/huisje waar ze in kan zitten en daar ging ze net al in liggen.
Dadelijk ga ik nog eens kijken, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ze snel zal wennen!

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:27

Wat goed dat je haar een onderkomen bied, en denk idd dat de muizen er wat minder gelukkig van worden hihi, veel plezier