Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siddieqje schreef:Sowieso nooit een konijn aaien op zijn buik, worden ze schijnzwanger van.
Dat geluid dat je hoort is een soort grommen, teken dat ze het niet zo graag hebben. Misschien je konijntje eventjes met rust laten.
Denk trouwens dat je bij beestenboel meer reactie zult krijgen.
dragonforce schreef:
De geluid klinkt als een duif.
Pluttersput schreef:Hej,
Meestal is dat geluid idd dat ze het niet fijn vinden. Ons vroegere konijn kon dat ook doen, en die wilde gewoon niet opgepakt. Het kan idd gewoon dat ze niet onder haar buik geaaid wilt.
Als ik jouw was zou ik het nog n paar dagen aan kijken, kijken of er iets veranderd. Of ze mager word ofzo. En als ze dan niet minder gromt ofzo, kan je misschien wel naar de da gaan.
Veel succes!
Groetjes, mij
Faniek schreef:Over het algemeen houden konijnen helemaal niet van opgepakt worden. En konijnen zijn groepsdieren dus uitelkaar halen lijkt me geen optie. Ze kan ook agressief reageren op het mannetje omdat jij iets doet wat ze niet leuk vind en ze wat gefrustreerd raakt. Is de ram gecastereerd?
Casca schreef:De geluid klinkt als een duif.
ehm, dat vind ik wel erg raar! een roekoe geluid??? dan zou ik even naar de da gaan, wie weet is het een hele speciale kruising!
Marye78 schreef:Casca schreef:De geluid klinkt als een duif.
ehm, dat vind ik wel erg raar! een roekoe geluid??? dan zou ik even naar de da gaan, wie weet is het een hele speciale kruising!
sorry maar ik lig in een deuk om dit topic