Dit verdient een schopje. Hopelijk is het beestje snel terecht, die foto's, het kon evengoed mijn cavalier zijn paar jaar terug... Heel eng, hopelijk vinden ze haar snel!!
Omroep brabant is een onderzoek gestart en het blijkt dat er in januarie in brabant al 66 honden zijn vermist. Waarvan in de omgeving oisterwijk 16. Het betreft vooral Jack Russels en Cavaliers. De politie en andere organisaties zijn ook met de zaak bezig.
dus mensen die daar in de buurt wonen hou jullie hondjes goed in het oog .
Beste mensen jullie hebben allemaal vreselijk goed jullie best gedaan. Vandaag zijn we in een live uitzending van radio omroep brabant geweest, morgen vroeg komen ze langs van omroep brabant tv en van hart in actie en er komt een artikel in het brabants dagblad. We hopen dat dit echt resultaten op zal leveren want iemand zal dan toch onze Sjors moeten herkennen. Ook is er vandaag iemand langs geweest van de algemen inspectie dienst voor huisdieren en wilde er ook graag meer van weten. Er zijn nl 66 honden in de regio vermist waarvan 16 in omgeving oisterwijk
Hart in Actie? Lijkt me sterk. Hart van Nederland zeker!
Wel sneu dat ie is weggelopen zeg, nou maar hopen dat ze hem snel vinden!
nou ik heb het wel net in hart in actie gezien dus datklopt wel dat het daar ook op kwam maar misschien komt hetook nog wel in hart van nederland op tv vanavond