Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natascha schreef:das een echte levensgenieter
Mikkiej schreef:mooi foto's!
de kat geniet zo te zien duidelijk van zn leefomgeving
edit// typgebrek
Marye78 schreef:Zo die heeft een hangbuik
Leuk om te zien dat ze het zo naar haar zin heeft.
Remember schreef:Ja, ze heeft echt zo'n 'zakje' hangen. Het valt op die foto ook wel heel erg op hoor, normaal zie je het minder. Heeft ze altijd al gehad trouwens, iemand enig idee hoe dat komt? Ze is gesteriliseerd overigens, misschien heeft dat ermee te maken?
Marye78 schreef:Is normaal hoorAlle gecastreerde en gesterriliseerde katten krijgen dat. Die van mij wordt over 3 maanden 3, en heeft al een hangbuik
Cheytjuh schreef:Wat een supermooie poes !!!! echt geweldig..ook dat leuke karakterlekker feministisch
Marye78 schreef:Remember schreef:Ja, ze heeft echt zo'n 'zakje' hangen. Het valt op die foto ook wel heel erg op hoor, normaal zie je het minder. Heeft ze altijd al gehad trouwens, iemand enig idee hoe dat komt? Ze is gesteriliseerd overigens, misschien heeft dat ermee te maken?
Is normaal hoorAlle gecastreerde en gesterriliseerde katten krijgen dat. Die van mij wordt over 3 maanden 3, en heeft al een hangbuik
Mii_Suzy schreef:Ik wil even kwijt dat dit niet klopt!Niet iedere gecastereerde/gesteriliseerde kat heeft het..
Wij hebben thuis 2 katten.. (beiden gesteriliseerd) en geen van
beiden heeft het. Ik heb van te voren aan de dierenarts gevraagd hoe het
kwam dat sommige katten zo'n ''hangbuikje'' hadden en of je er ook voor kon
kiezen, zodat ze dat niet kregen. Toen vertelde de dierenarts mij:
Wanneer ze gecastereerd/gesteriliseerd worden halen ze het hele zooitje eruit![]()
maar ook moeten ze er nog iets anders uit uithalen wanneer nodig is,
en wanneer dat eruit is, dan krijgen ze zo'n hangbuikje.
De dierenarts zei tegen me: Ik haal eruit wat nodig is en meer niet!
Zodoende komt dat! De dierenarts heeft dat mij wijs gemaaktdus dan
zal dat wel kloppen hè