Ernie : bruin, witte aftekeningen, 6 jaar, ram
Smartie : die gevlekte met allerlei kleuren, 3 jaar, ram
Spikkel : Wit met spikkeltjes
Hoe ben ik eraan gekomen ?
Ernie : Van de fokker....het was een mismaakt konijntje volgens hem en daarom moestie maar dood...een heel klein beetje want heeft hele minioortjes, en kleine pootjes en een redelijk groot lijf...verhoudingen kloppen dus niet helemaal....maar het is zown schatje echt...zo'n lief konijntje als ernie hebben we echt nooit gehad...alleen je kunt merken dattie ouder wordt nu...maarja, dus dit konijn als eerst gered
Smartie : zoon van mijn vorige konijn dat al met 2 jaar doodgegaan is....Smartie is een konijn met een gebruiksaanwijzing....de ene dag dan wil hij wel de hele dag op je schoot zitten en de andere dag dus echt niet en moet je maar oppassen voor je vingers...maar ik ben dr echt heel erg gek mee omdattie gewoon zo lekker eigenwijs is en dat past wel bij me

Spikkel : heel lang verhaal..maar ik zal het kort maken...ik moest een paar weekjes geleden ( 3 geloof ik) een zak konijnenvoer halen bij de winkel....ik kijk altijd eventjes bij de kleine konijntjes...en toen hoorde ik uit dat hok zo stemmen komen....ja maak dat konijn maar af, dat verkopen we toch niet meer....en tsja, als ik dus zoiets hoor gaat dat nu net niet door....dus heb ik em gekocht voor 4 euro inclusief een zak voer...Hij was erg bang voor mensen maar nu na die drie weken gaat het al een stuk beter

Nou, ik zal nu de foto's maar neerzetten

Ernie (Links) en Spikkel (rechts) : ''Hier die appel, dies van mij'' !!
''hijs lekker van mij !!!!!'' lijkt spikkel wel te zeggen
'' wat is dat dan ? eeey gras !!!! daar moet ik heen '' leek smartie wel te denken want hij sprong dus uit het hok

'' ey joh, move jij'' (smartie tegen ernie )
'' ik mag ook nix'' denkt ernie
'' Baasje, dat ding vindt ik eng'' moet spikkel gedacht hebben

'' Jeujj nieuw stro !!!!! ''
Ernie en spikkel
Spikkel : '' he, van dat eten en spelen word je toch wel vies..jakkie''
''Waar kijk je naar joh ? ''
Smartie de wijsneus

'' Ik ga niet slapen, Ik ga niet slapen..Ik ga niet...Ik ga...Ik zzzzzz ''

Je ziet me toch lekker niet !!!!!
Alledrie eten
* Einde *
PS. Ze zitten alledrie bij elkaar in ja, in een hok van anderhalf bij een halve meter...dus het hok is groot zat...en elke dag komen ze eruit...iErnie en smartie zaten al bij elkaar, en spikkel heb ik erbij gezet toen het vuurwerk enzo begon omdattie daar heel erg ban g voor was...maar nu voeltie zich helemaal thuis en kan erg goed opschieten met de andere twee..dus meerdere rammetjes bij elkaar kan wel !!!
Hoop dat jullie het leuke foto's vonden....Bedankt voor het kijken en laat ook een berichtje achter