als kat en hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxkimmyxx

als kat en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:34

bij vele mensen zijn hun kat en hond vijanden, maar bij mij zijn het beste maatjes. vandaag nog: mijn hondje lag op een plastieken stoel naast de tuintafel lekker in het zonnetje te dromen, en mijn kat lag op die tafel hetzelfde te doen, tot ze mijn hondje zag. ze kroop heel voorzichtig bij mijn hondje en begon hem zachtjes te likken, en mijn hondje genieten! echte liefde denk ik dan! ze slapen altijd in dezelfde mand. hebben jullie dat ook, of zijn ze niet zon goede vriendjes?

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:37

Ja mijn hond en kat zijn ook hele goede vrienden, mijn hond speelt meer met mijn kat dan met welke andere hond dan ook, dat ziet er altijd zo grappig uit dan gaan ze tegen elkaar aan stijgeren en zachtjes bijten maar echt zo heel voorzichtig het is echt grappig maar ze zijn ook even groot ongeveer, en soms slapen ze ook samen maar niet altijd in dezelfde mand ofzo.

xxkimmyxx

Re: als kat en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:43

ja mijn hond speelt niet echt met mijn katten, wand is al wat ouder, maar zo lief doen dat je het echt op een postkaart kan zetten.

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:58

Ja die van mij spelen wel want ze zijn allebei ongeveer even oud,, maar idd je kan het echt op een postkaart zetten ik vind het ook altijd echt leuk om te zien als ze ergens samen liggen.

xxkimmyxx

Re: als kat en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 15:15

mijn hond is nu bijna 9, dus nog niet zo heel oud, maar vooral speels tegenover mij maar is echt opgegroeid met katten want we hadden hem als puppy genomen en 2maanden later een kitten. maar na 3jaar was die kat weggelopen en hebben we dus deze poes als kitten ook gekocht, en van in het begin waren het echte vriendjes! het is ook een klein hondje (cavalier king charles spaniel). En soms spelen ze wel maar niet echt 'vechtspelen' zoals puppys wel eens doen. dan eerder tikkertje, wat echt wel leuk om te zien is. maar als mijn hondje te bruut doet dan miauwt mijn kat even en dan voelt hij zich meteen schuldig en begint hij echt sorry te zeggen en geeft hij kopjes (jaja, heeft hij van mijn katten geleerd) en een likje en dan zijn ze weer beste vriendjes