hamster knaagd door dr kooi heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

hamster knaagd door dr kooi heen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 23:15

hallo..
ik heb een syrische hamster en dit zit in een placticen kooi met tralies bovenop.. de kooi is net nieuw..
ik ging vanavond haar kooi schoonmaken en toen zag ik dat ze bezig is met een heel gat aan het knagen!

hebben jullie misschien een idee hoe ik het kan stoppen en wat de oorzaak kan zijn..?
ze is wel een keer ontsnapt toen ik haar net had.. en sindsdien probeerd ze steeds weer te ontsnappen..

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes!

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:22

Hmm mijn hamsters hebben dit nog nooit gedaan, maar misschien kan je zo een kooi kopen die helemaal van tralies is en alleen de onderkant van plastic misschien dat het daarbij minder goed lukt ofzo anders kan je misschien wat speeltjes en andere dingen waar ze aan kan knagen in de kooi doen, anders weet ik het ook niet denk ik.

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 23:26

een kooi met tralies heeft denk ik wel zin, maar dan knaagd ze er zo aan dat je helemaal gek word van het lawaai..
maar ze heeft wel genoeg speeltjes.. leg bijna iedere dag weer iets nieuws in dr kooi om lekker aan te knagen..

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:53

Ik weet niet hoelang je d'r al hebt maar misschien moet ze gewoon nog even wennen ofzo?

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:55

Mijn hamster deed dat ook, niet handig in een huis met 2 katten en een jack Russel. Helaas heb ik nooit meer een spoor van hem/haar gevonden. Ik heb dus ook geen idee hoe ik het kan voorkomen.

Sappos

Re: hamster knaagd door dr kooi heen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:56

Je kan dr in een glazen bak doen daar kan ze niks kapot knagen maar deze zijn vrij duur, als je een traliekooi met plastic bak neemt knaagt ie er denk ik net zo snel weer door heen.

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 23:56

Citroen schreef:
Ik weet niet hoelang je d'r al hebt maar misschien moet ze gewoon nog even wennen ofzo?

ik heb haar nu bijna een jaar..

ik heb haar oude kooi nog in de schuur staan.. dus ik denk dat ik haar daar maar weer in doe..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 09:27

De ene hamster is een ergere knager dan de andere. Voor alle veiligheid zal ik hem in een aquariumbak doen.