gebeten door een hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steffie20

gebeten door een hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 19:51

oke ik kon het wel merken dat het vandaag vrijdag de 13de is.

ik ging vanmiddag met de buurvrouw mee,om het huis van haar vriend te laten zien, oke goed ik ging mee,eerst boven gekeken en toen zijn we naar beneden gegaan, daar zat een hond (mechelse herder) in de woonkamer, goed die hond kom mij nog niet, dus dacht de buurvrouw laat hem maar ff snuffelen, nou hij kreeg de kans en stormde op me af, hij sprong op me en bijten zo in me boven been,oke gelijk gekoeld en wat calandulan zalf er op gesmeerd,toen onderweg weer naar huis reden hebben we de huisarts gebeld van de buurvrouw,want mijn huisarts is gesloten,oke als die niet had door gebeten moest je goed koelen, en goed rusten,maar die hond hebt gelukkig niet door gebeten.

nou dat was me dagje wel.

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:33

Au lijkt me verschrikkelijk pijn doen! gelukkig heb ik maar een kleine hond die kan niet in 1 hap m'n boven benen pakken

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:37

Jeetje zeg..
Ik heb zelf ook een Mechelse herder... En ik weet hoe hard die kunne bijten...
Hij is een tijdje vals geweest, want hij was aangerede
Maar hij is nu gelukkig heel lief
Maar veel sterkte en beterschap met je been

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:39

Heb zelf een kleine hond en die heeft me een keer in het gezicht gepakt (achteraf gezien eigen schuld) maar kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt als zo reus van een ander ineens zijn tanden in je zet!! Gelukkig is het nog goed afgelopen aangezien hij niet door beet. Ik weet niet in hoeverre je een wond ervan hebt, maar moest je geen tetanus injectie halen? Of heb je nog een geldige (uh ja of hoe je dat zegt dan)?

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:12

Oow.. das niet zo mooi

ik heb het ook een keer meegemaakt! Doet echt zó zeer!
sterkte ermee

Annemiekbram

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:36

Oehw...dat is niet zo fijn!
Wij hebben ook een mechelse herder en als ik dr mee aan het spelen ben bijt ze me ook wel eens, niet hard en ook niet door maargoed zelfs dat doet soms pijn!!

Beterschap!

steffie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 23:32

Alwiene schreef:
Heb zelf een kleine hond en die heeft me een keer in het gezicht gepakt (achteraf gezien eigen schuld) maar kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt als zo reus van een ander ineens zijn tanden in je zet!! Gelukkig is het nog goed afgelopen aangezien hij niet door beet. Ik weet niet in hoeverre je een wond ervan hebt, maar moest je geen tetanus injectie halen? Of heb je nog een geldige (uh ja of hoe je dat zegt dan)?

nee hoefde geen prik te halen gelukkig zei de dokter,ik ben namelijk ook nog zwanger dus dacht ik namelijk ook dat ik een prik moest halen maar dat hoefde niet, het doet nog wel erg zeer, ik denk dat ik maandag toch maar ff een afspraak gaat maken voor een controle wil toch ff laten controleren,voor de zekerheid.

bedankt voor jullie reatie's erg lief van jullie,

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:35

Auwwww!! dat zal echt wel pijn doen. onze hond heeft me nog maar 1 keer gebeten! Beterschap!

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 00:06

dat is niet fijn.
Topic verplaatst naar Beestenboel.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 00:13

sjonge, heeft die eigenaar hem niet ongenadig hard aangepakt toen hij dat deed>?

Juco

Re: gebeten door een hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 00:17

Je kunt ook infecties voorkomen door 2x per dag een biotex badje á 10 min. te nemen. De groene is het beste.

Mama_Suus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:04

Als je zwanger bent mag je geen prik hebben.. Maar kan me voorstellen dat je je enorm bent rot geschrokken, ga voor alle zekerheid maandag even langs de huisarts, is altijd het beste om te doen, zeker als je zwanger bent

steffie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 12:55

Desiree: sjonge, heeft die eigenaar hem niet ongenadig hard aangepakt toen hij dat deed>?

ja me vriendin die heeft hem hard aan gepakt ja zij was ook helemaal geschrokken,erg jammer dat haar vriend niet thuis was, we hebben het wel gelijk gemeld tegen hem.

Mama_Suus: Als je zwanger bent mag je geen prik hebben.. Maar kan me voorstellen dat je je enorm bent rot geschrokken, ga voor alle zekerheid maandag even langs de huisarts, is altijd het beste om te doen, zeker als je zwanger bent

ja dat ga ik zeker ff doen ik ga maandag een afspraak maken,wil wel ff laten controleren,

sasie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:12

au au das zeker niet fijn ben zelf ook gebeten maar dan door een dobermann en in me hand maar die beet echt door en schudden met ze kop , er zaten allemaal gaten in me hand .
das echt niet fijn heb er na een jaar soms nog steeds last van zal wel nooit helemaal over gaan .
ik heb toen ook een prik gehad en nat verband er omheen dat trekt de infect eruit.
ik zou het zeker goed in de gaten houden zodat je geen infectie oploop.
veel sterkte