Zondag nieuwe hond? En Laika R.I.P =(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Zondag nieuwe hond? En Laika R.I.P =(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 16:51

Onze hond Laika is 20-12-'05 overleden. Ze heeft 15 jaar bij ons mogen zijn maar nu was ze echt op. Lopen ging moeilijk, ze had versleten longen waardoor ademen soms heel zwaar ging en ze ook gauw uitgeput was. Verder was ze 15 en doof en dus gewoon oud. Ik zelf ben 14, Laika was er eerder als mij. Ze had ook overal bulten en achteraf dus ook nog leukemie. Van mij had ze al 2 week eerder ingeslapen mogen worden, kon het echt niet aanzien als we weer es omviel of bijna stikte maar m'n moeder vond het ook heel moeilijk. Hier nog even wat fotootjes van m'n lieverd..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

You will never leave my mind..

Direct misten we al een hond, bijvoorbeeld ik maak tosti's en schaaf een extra stukje kaas af voor de hond. Zulke dingen.. M'n moeder en haar vriend misten ook al gauw een hond, hebben we op dierenasiels.com gekeken en daar zagen we een hele leuke hond maar je kon pas 9 jan weer bellen want ze hadden vakantie. 9 Jan gebelt, was ie net geplaatst.. Verder gezocht op Marktplaats, zagen we 2 hele leuke honden. Toen we belden was de ene al weg. Later nog om de andere hond gebelt, en die was er nog! Met de eigenaren enzo gepraat en we mochten wel komen kijken. Nu gaan er zondag heen en als het klikt dan nemen we hem mee! Heb wel foto's van hem van Marktplaats af maarja die plaats ik hier niet, hij is ook nog niet van ons natuurlk. Maar als we hem zondag meenemen zet ik zeker foto's neer!
Whieee tis zo'n leuke hond!

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:53

Ik schrok me dood toen het in je naam stond.
Hopelijk is Seeem wat! Duim voor jullie zondag.

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 17:07

Aaah het was wel een schat hoor

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:49

Wat fijn dat jullie zo snel een nieuwe hond konden vinden Ikzelf was er denk nog niet aan toe geweest zo snel .. denk ik.
Maar heeeeeel veel plezier met je nieuwe hond !!

Jildau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 20:53

Jaduuh schreef:
Wat fijn dat jullie zo snel een nieuwe hond konden vinden Ikzelf was er denk nog niet aan toe geweest zo snel .. denk ik.
Maar heeeeeel veel plezier met je nieuwe hond !!

Nee dat dachten wij ook maar je gaat het zoo missen. Wij hebben altijd al een hond (of 2) en als er dan geen hond meer is is het echt heel erg stil in huis. De eigenaren hebben hem nu de hele dag in de bijkeuken omdat er geen tijd voor hem is en de kinderen er allergisch voor zijn.. En toen wou m'n moeder het liefst al meteen in de auto