Fré gaat vannacht weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZzzeiN

Fré gaat vannacht weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 22:40

Ik moet even m'n verhaal kwijt want ik heb gewoon het gevoel dat niemand mij begrijpt

Het klinkt misschien een beetje stom want wie hecht zich nou aan een stier! maar ik dus wel.
Ik heb Fré 3 jaar geleden gekregen van mijn ouders hij was toen nog een kalfje. Ik heb hem zelf opgevoed met de fles.

Hij is best wel agresief geworden tegen sommige mensen als hij op het land staat hij heeft al een keer iemand aangevallen. Op stal is het een echte knuffelbeer.

Nu wist ik al een tijdje dat hij weg zou gaan maar ik wou daar gewoon niet aan denken. Maar nu kwam mijn moeder vanavond binnen en ze zei; weetje wie er vannacht weggaat? Fré hij gaat vannacht naar de slager. Ik had echt zoiets van nee dat meen je niet!
Me ouders wisten het zelf ook niet want hij staat bij mijn oom en die woont een stukje verder op.

Ik ben net even afscheid wezen nemen was echt heel moeilijk. Hij was samen met mijn paard gewoon mijn beste vriend. Ik ga vannacht niet kijken het gaat er dan toch best hard aan toe omdat hij best agessief is dat wil ik niet zien!

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

Sorry dat het verhaal een beetje vaag staat geschreven misschien maar ik ben een beetje verdrietig

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:54

sterkte...
meer kan ik eigenlijk niet zeggen, en ik begrijp het best je kan je prima hechten aan een stier zoals je je kan hechten aan welk dier dan ook ...

Ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte toe !!

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 23:02

Bedankt
Ik vindt het zelf ook best lomp want wie hecht zich nou aan een stier

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 10:14

Helemaal niet gek hoor!
Je kunt je aan elk dier hechten, helemaal als je hem al zo lang kent en hem zelf hebt gevoed met de fles enz.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je aan hem bent gaan hechten en dat t heel erg moeilijk voor je is als ie weggaat.

Heel veel sterkte iig

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:05

Heel veel sterkte hoor.. en een koe of een paard.. maakt niet uit.. Het verdriet is even groot..

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:38

best wel naar dat je oom je niet eerder verteld hebt dat hij zo snel ging! Of wist je altijd al dat hij nu moest gaan? sterkte

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:43

Oo dat is echt erg voor je vooral omdat hij naar de slager gaat, maar iig heel veel sterkte ik begrijp goed dat je je ook aan een stier kan hechten.

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:08

Ik snap heel goed dat je dat erg vind, je kunt je aan elk dier hechten! Sterkte!

Caballo

Re: Fré gaat vannacht weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:19

Neehoor, dat klinkt helemaal niet stom. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je aan een stier hecht. Wij hebben zelf ook stieren en met 1 daarvan heb ik een hele goede band. Het is echt mijn maatje geworden. Ik heb hem namelijk moeten 'verplegen' toen hij een zeer poot had. We hebben hem gekocht toen ie een jaar of anderhalf was. Dus ik heb 'm geeneens met de fles groot gebracht, maar ik ben me wel aan hem gaan hechten. En waarschijnlijk zal ie hier ook blijven tot z'n dood. Ik heb namelijk tegen mijn man gezegd, dat als hij weggaat, dat ik ook ga.
Veel sterkte in ieder geval voor de komende tijd...