Het klinkt misschien een beetje stom want wie hecht zich nou aan een stier! maar ik dus wel.
Ik heb Fré 3 jaar geleden gekregen van mijn ouders hij was toen nog een kalfje. Ik heb hem zelf opgevoed met de fles.
Hij is best wel agresief geworden tegen sommige mensen als hij op het land staat hij heeft al een keer iemand aangevallen. Op stal is het een echte knuffelbeer.
Nu wist ik al een tijdje dat hij weg zou gaan maar ik wou daar gewoon niet aan denken. Maar nu kwam mijn moeder vanavond binnen en ze zei; weetje wie er vannacht weggaat? Fré hij gaat vannacht naar de slager. Ik had echt zoiets van nee dat meen je niet!
Me ouders wisten het zelf ook niet want hij staat bij mijn oom en die woont een stukje verder op.
Ik ben net even afscheid wezen nemen was echt heel moeilijk. Hij was samen met mijn paard gewoon mijn beste vriend. Ik ga vannacht niet kijken het gaat er dan toch best hard aan toe omdat hij best agessief is dat wil ik niet zien!
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
Sorry dat het verhaal een beetje vaag staat geschreven misschien maar ik ben een beetje verdrietig