Dit is Moh. Ze is een shi-tzu van 4 jaar. We hebben haar al vanaf dat ze een puppy is, en ze is voornamelijk van mijn zus.
Dit is Lasse met mij eraan vast. Hij is een Golden Retriever van 4 jaar. Hij is van mij, en hij luisterd ook het meest naar mij. We doen samen Doggydance en behendigheid.
Hier nog een keer, maar nu voor de slee. Hij vond het heel erg leuk, en de volgenden dag heeft hij ook het skateboard getrokken.
Jaja, heel Bokt moet Lasse kennen, en goed ook. Hier loopt hij net de tunnel uit bij behendigheid. Check die oortjes

Van Lasse naar Chava. Voluit Chavaleh Anatevka van kanaalzicht (neven). Ze is een barzoi, of Russische windhond. Ze is nu 6 jaar, maar nog steeds even eigenwijs als toen ze een puppy was. Zij hoort eigenlijk bij niemand, maar floddert gewoon wat rond.
Hier is Chava haar neus. Hij is niet helemaal scherp, maar ik wou hem toch laten zien. Zo zie je maar hoe buigbaar. Ze kan hem ook nog opzij, maar daar heb ik geen foto van. Ze komt btw uit ene opvang.
Dit is Wolf. Hij is twaalf jaar, en komt uit het asiel. Ze hadden hem vastgebonden aan een boom gevonden. Hij was eerst een beetje mensen schuw, maar dat is nu helemaal over. Hij is waarschijnlijk een kruising windond/herder, maar dat weten we dus niet zeker. Die zwarte vlek is een kat, en die komt nu aan de beurt

Jack, voluit Captain Jack Sparrow. Ook hij is hoort helemaal, maar dan ook helemaal bij mij. Hij komt ook uit het asiel, en is nu een maand of7. Het is nu nog een kater, maar daar komt deze maand nog verandering in. Even voor de duidelijkheid: dan is hij dus 8 maanden. Een heel lief beest, maar wel ontzettend stout.
Hier is Jack nog een keer, maar dan helemaal. Hij is dus helemaal zwart, met hier en daar een grijs haartje, en als hij goed in het licht staat, kan je ook zien dat hij hele donkere strepen heeft.
Sieper. Ook hij komt uit het asiel. Hij is 9 jaar oud, en heel vrij. Hij loopt wel de hele dag buiten, maar als hij binnen is, word hij ook graag aangehaald.
Dit is Muffin, onze pers. Hij is nu 11 jaar oud, een echte bejaarde heer. Ook hij is vanaf dat hij een kitten is bij ons. Hij wil niet zo graag aangehaald, behalve als mijn er iemand in het waterbed ligt, dan wil hij er graag bij.
We hebben twee tamme parkieten: Kaylie,
en Zefke. Zefke hebben we geerfd van iemand, en we zijn zijn 3e eigenaar. Kaylie hebben we er toen voor hem bijgekocht, en zo gaat het heel erg goed.
Dinky, mijn hamster. Het is een goudhamster, en ik heb haar gekregen voor mijn verjaardag. Ze is nu ongeveer 3 maanden oud, en ze kan zelfs op haar naam komen

Moens. We hebben 5 ratten. 3 rittens, en 2 volwassen mannetjes. Deze zijn wel blind, maar erg lief. Mijn grote zus heeft de blindies en moens, en mijn kleine zusje heeft de twee rittens Lara en Dobby. Dobby is een jappaner dumbo, en lara een beige husky. Voor de mensen die het willen weten.
Dit is Ziggy. Ik heb twee fretten, Ziggy en Cleo. Ziggy is een ram, hij is nu 7 jaar oud. En Cleo is een moertje van jaar oud. We hebben al veel fretten gehad, en Ziggy heeft al een eerder vrouwtje overleefd. Hij is oud, en je begint nu ook ouderdomsverschijnselen te merken. Maar dat weerhoud hem er neit van om zo af en toe Jack of Cleo eens flink te sarren

En last but certainly not least: Lucky, ons beetje adoptie paard. Een kennis van ons, waar we ook de valkparkiet van hebben, kan niet meer optimaal voor haar zorgen, want ze ligt met zware kanker thuis. Haar man verschoont haar wel elke dag, en gaat ook met haar wandelen, maar wij geven de aandacht die ze nodig heeft. Ze is geopereerd aan hoefkanker, en de eigenaresse wil haar liever stil houden. Maar van de zomer gaan we proberen haar weer onder het zadel te krijgen.
Zo, dat was een gedeelte. We hebben ook nog 6 kippen, een niet vliegende duif, een konijn en een cavia, een gerbil, twee grasparkietjes en een heleboel vissen. Maar daar heb ik geen foto's van. Ik hoop dat het niet al te saai werd op den duur, maar goed. Als je er toch bent, feel free to leave a message!
Groetjes, mij