Rikkie was een kater, toen we hem kregen was hij 9 weken. Rikkie is op 30 mei geboren. We hebben hem iets meer dan een half jaar gehad. Mijn ouders zijn gescheiden en ik ga elke zondag naar mijn moeder. Het verbaasde me dat Rikkie er in de avond nog niet was, want om het halfuur komt hij altijd naar binnen om lekker aangehaald te worden of te eten. Mijn moeder wist het al dat hij een aantal dagen weg was maar ze had het die avond niet verteld want dan zou ik de hele nacht niet slapen. Toen ik die morgen wakker werd hoorde ik dus dat Rikkie al 5 dagen weg was. Toen ik uit school kwam ging ik met me moeder even naar de buren om te vragen of zij Rikkie misschien gezien hadden. We zijn langs 2 buren geweest en allebijde antwoorden ze "Nee, maar er was vorige week wel een kat aangereden". Ze zeiden dat die kat door de dierenambulance opgehaald was. Dus toen we thuis waren hadden we meteen de dierenambulance gebeld maar nee, niet open, van 9 tot 4 en we belden om iets over 5. K*t dacht ik. De volgende morgen had ik 1e uur vrij en moet ik dus om kwart over 9 op school zijn. De school is niet zo ver fietsen dus ik wachte tot 9 uur. Me moeder had toen gebeld en ze zeiden dat ze het op moesten zoeken of het idd onze Rikkie was, dus een halfuur later moest me moeder terugbellen. Ik ben naar school gegaan en in de pauze naar huis gegaan of het onze Rikkie was. Mijn moeder antwoorde met "Ja".

Rikkie is 8 maanden jong geworden en dat is veelstejong! En ik mis Rikkie verschrikkelijk erg