Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hahaatje schreef:Maar hoe zit dat dan met het verschil (blikvoer) tussen "gewoon" voer en Senior kattenvoer??? Ik geef mijn poezen van ruim 8, op advies van een bevriende dierenarts assistente, sinds een paar maanden Senior kattenvoer (zowel droge brok als blokvoer). Senior voer zou beter zijn voor de nieren enzo...
Is dat ook een fabeltje??
Clitia schreef:@ Chystal-gek: ik weet niet zo goed hoe ik op je moet antwoorden? Je zegt dat ik fout zit, maar niet wat ik fout heb. Ik geloof denk ik toch eerder de prof geloof die jaren onderzoek gedaan heeft, dan jou.
Hoe wil je zeker weten dat je alle essentiele aminozuren en vetzuren in je verse voer hebt zitten? Blikvoer heeft die allemaal. Alles wat een kat nodig heeft. Dus wat heb je er nou precies tegen?
nielsd schreef:Maar wat kan je nou het beste geven aan een kat op dieet? Want onze poes is veel te dik ipv 3 kilo 5,5 (zit een heel verhaal achter)
nielsd schreef:Maar wat kan je nou het beste geven aan een kat op dieet? Want onze poes is veel te dik ipv 3 kilo 5,5 (zit een heel verhaal achter)