Hoera! Muizenprobleem in de stal binnenkort opgelost!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Hoera! Muizenprobleem in de stal binnenkort opgelost!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 15:13

Ik vertelde jullie al dat ik op zoek was naar een lief schattig kattenbeest om in de stal te komen wonen en die vieze muizen voor mij te vangen Dat vertelde ik ook tegen een vriendin van de manège, en die wist me net te zeggen dat ze dé oplossing had. Haar collega heeft een kat, maar krijgt steeds meer en meer last van allergie. De kat moet dus weg, en tadaaa... daar is dus de oplossing Het gaat om een 2-jarige zwarte kat met een beetje wit. Ze is gesteriliseerd en gewend om buiten te lopen. En daar vangt ze regelmatig een muisje - ideaal, toch?
Ik moet het nog even bespreken met de eigenaresse van Maykel en als die het goed vindt, wil ze haar kat zelf brengen - zo kan ze ook meteen haar nieuwe thuis zien.
Tom stelde voor dat ik zijn selfmade-belachelijk-grote-bench zou lenen en die in de stal zet, met daarin een kattenbak en een bakje eten en drinken. Na een tijdje zou de kat dan gewend moeten zijn en bij mij blijven wonen Dan komt er een kattenluikje in de tussendeur zodat ze naar believen binnen en buiten kan, en ga ik een zacht kussen voor dr halen Iemand enig idee hoe ik haar best op haar gemak kan stellen? Ik had zelf al gedacht om te vragen of ze iets kan meebrengen waar een vertrouwde geur aan zit ofzo? Of een speeltje wat ze heeft?
Ik denk dat ik nog wel eens langs een asiel rij om een vriendje er bij te zoeken, dan is ze niet alleen (nu ja de paarden zijn er natuurlijk wel en ikzelf ) en dan kan ik zo'n lief beestje een (hopelijk) fijn leven schenken.
Ik kijk er al naar uit! Zodra ze er is zal ik proberen foto's te maken.
Goodbye, stomme muizen

Ylana

Re: Hoera! Muizenprobleem in de stal binnenkort opgelost!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:27

Wat leuk!
Dat is ook een goede oplossing.
Veel plezier met haar.