Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise82 schreef:Ik vind ze ook erg leuk, maar je hebt nog veel verschilende. De Staffordshire Bull Terrier heeft wel veel weg van een pitbull vind ik overigens. Die hebben wij een gehad, maar we moesten altijd de papieren meenemen van deze hond en hebben ze ook een keer moeten laten zien. Als je namelijk niet kunt bewijzen dat het geen pitbul is, mogen ze hem zo meenemen.
harlekijn schreef:Tja het is niet mijn ras,gisteren op het nieuws vrouw in het bos aangevallen door AST en een p[aar dagen terug kindje uit de wagen gesleurt door het zelfde ras.Ik hou het liever bij mijn rodasian ridge back.Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak,en lopen we niet met de zelfde honden rond.
[/quote]
harlekijn schreef:Tja het is niet mijn ras,gisteren op het nieuws vrouw in het bos aangevallen door AST en een p[aar dagen terug kindje uit de wagen gesleurt door het zelfde ras.Ik hou het liever bij mijn rodasian ridge back.Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak,en lopen we niet met de zelfde honden rond.
[/quote]
[/quote]
Quinzy schreef:Harelkijn en Lisanne1 ga dan lekker ergens in een ander topic willen jullie?
Hier staat duidelijk "Bull-terrier fans" en niet wat vinden julie van deze honden of vinden jullie het enge honden of weet ik wat die topics zijn er al. Dit is een topic voor mensen die dit ras wel leuk vinden.
Dus ik zou zeggen![]()
![]()
Nog bullie fans aanwezig? Ik mis Pellie die heeft de gaafste Bull van allemaal !
Lisanne1 schreef:
Nee idd, ik vind het enge honden.
Citaat:
Pas nog iemand die zei "hoe kan je op zo'n hond vallen"?
Mijn enige antwoord was: "hoe kon jouw man op jou vallen'?
[/quote]
orion1996 schreef:Lisanne1 schreef:
Nee idd, ik vind het enge honden.
Dat horen we overal al: "gadverdamme dat is zo'n vechthond"
of "die bijten" en het bekende "die is lelijk".
Pas nog iemand die zei "hoe kan je op zo'n hond vallen"?
Mijn enige antwoord was: "hoe kon jouw man op jou vallen'?
Je vind een bullie leuk of je schijt ervoor in je broek, ieder zn eigen keuze, maar je kan op zn minst proberen je eigen oordeel te vellen ipv alleen maar naar andere te luisteren en is over je angst heen te stappen en te zien dat het helemaal geen enge honden zijn.
Lisanne en Harlekijn ik zou wel is willen weten of jullie er ooit wel is een in het echt hebt gezien op minder dan 10 meter afstand of dat je angst alleen komt door de bedtijd-verhaaltjes van andere mensen?
onley schreef:Nee maar kindje dat uit de wagen werdt gesleurd was er wel een.Maar die hond is afgemaakt.Maar zoals jullie moeten doorlezen schreef ik er ook bij dat het iedereen zijn eigen keuze is welke hond die neemt.harlekijn schreef:Tja het is niet mijn ras,gisteren op het nieuws vrouw in het bos aangevallen door AST en een p[aar dagen terug kindje uit de wagen gesleurt door het zelfde ras.Ik hou het liever bij mijn rodasian ridge back.Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak,en lopen we niet met de zelfde honden rond.
[/quote]
sorry ik heb niet alles gelezen maar het was GEEN amstaff
voordat je wat gaat roepen dan kijk eerst de gang van zaken naar hier word ik pist off van![]()
en bullies vind ik geweldig uitzien
ik zelf heb een amstaff en wil nooit een ander ras foto's staan in me profiel
harlekijn schreef:
Helaas heeft mijn buurvrouw er een en heeft als pup hier in huis gelopen samen met mijn hond,Maar sinds mijn hond uit het niets is gebeten door die hond moet ik hem kort houden want ook mijn ridge back heeft hele scherpe tanden.Maar die bull komt hier niet meer in huis mijn hond mag dan wel 6 jaar wezen maar is niet bang
orion1996 schreef:.harlekijn schreef:
Helaas heeft mijn buurvrouw er een en heeft als pup hier in huis gelopen samen met mijn hond,Maar sinds mijn hond uit het niets is gebeten door die hond moet ik hem kort houden want ook mijn ridge back heeft hele scherpe tanden.Maar die bull komt hier niet meer in huis mijn hond mag dan wel 6 jaar wezen maar is niet bang
2 reuen toevallig? De een op het terrein op het terrein van de ander... Dat noem jij uit het niets bijten? Heeft je hond verteld dat er niks is gebeurd?
Vind het zowieso niet slim om een bull in huis te laten lopen bij mensen die het ras niet voldoende kennen, ik laat mijn bull nooit bij iemand anders in huis lopen, wel of geen andere hond. Dat is ieder zn eigen keus. Hoop dat jouw hond die pup wel even op zijn plek heeft gezet als er zomaar is gebeten. Das wel zo sociaal.