Wat n lieffie zeg! ZOu leuk zijn als dat n relatie werd toch? Krijg je misschien wel Konden, of hatten . Nee, even serieus: Ze zijn echt heel leuk samen. Groetjes, mij
ja precies, Bob (kat) heeft echt een ereplaatsje verdient. toen Joppi zaterdag kwam liep hij met een kerstboom achtige staart en een hoge rug rond maar nu, 2 dagen later gaat het prima, hij loopt mee als we buiten een plasje gaan doen, tolereert haar gekef en gespring en is super braaf. Dus idd ook chappeau voor Bob!
wat een lief hummeltje!! *positief bedoelt * haha, ik ken wel meer verhalen hoor, dat hond en poes samen kunnen blijven, zolang ze maar met elkaar opgegroeid zijn. (of iig gewend aan een andere hond/poes)
Kat is niet dik/groot, is zelf nog gene jaar oud, maar komt denk ik omdat hij zit op de grond met ingetrokken pootjes en Joppie is natuurlijk minatuur klein, dan lijkt Bob gigantisch maar is ie echt niet!
Onze hond is ook vriendjes met 1 van onze poezen. Maar de anderen moeten heel hard rennen als ie langskomt. Hij heeft die ene geaccepteerd. Ze zijn trouwens niet samen opgegroeid.