Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luvlambiek schreef:ik zou boos worden op die man...
en vragen of hij wil vertellen wat er echt is gebeurd,,
dit kan niet gebeuren door een aanval,, daar is het toch echt te erg voor,..
en zeker je geld terug vragen!!
dat hij zoiets kan doen
jaleesa90 schreef:jesus wat erg!! denk je rustig weg te gaan en denkend dat je hondjee goed terecht is maar nee hoor kom je terug!! hoe gaat het nu met je hondjee? sterke ermee!
en die vent!aanklagen BAH!
Marye78 schreef:Jeetje wat zielig! wat stom van die mensen. Je zou toch denken dat ze wel een beetje verstand van zaken hebben? (ik neem aan dat het over een pension gaat)
CCCCorine schreef:Nou ja, je zal je hond zo maar aantreffen zeg![]()
Het is al erg genoeg dat hij zo aangevallen is, maar wat ik nog erger vind is dat ze daar de moeite niet hebben genomen om er een dierenarts bij te halen of op zijn minst jullie op de hoogte hebben gesteld, meteen na het incident.
Suusjwah schreef:die man zegt dat het waarschijnlijk 2 dagen geleden was gebeurd.. en hij het vanmorgen pas ontdekte.. dus hij heeft 2 dagen niet bij die hond gekeken?? Niemand heeft opgemerkt dat ie gewond is?? Apart.. gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem
Tellie schreef:Nouja.
De pensions zijn al niet de goedkoopste dingen en als er nog zoiets in gebeurt.
Het lijkt mij als ze gewoon even een beetje goed naar een hond kijken dat ze echt wel een wond zien iod. Hij zal zich iig wel anders hebben gedragen dan de dag dat hij daar binnenkwam.
En dat ze toen ze het hadden gezien niet meteen naar de dierenarts zijn gegaan. Dan had die infectie eerder geholpen kunnen zijn.
Sommige ...
Haflinglove schreef:Jaaa.. maar onze bijt echt totaal niet, ik wil niet zeggen dat mijn hond de beste is, maar een andere hond of kind pijn doen, dat past er echt niet bij! wat je wel doet.. altijd om hem lachen! het is zo'n gek hondje.. maar ook zo lief. dus waarschijnlijk heeft remy niks gedaan, maar die andere hem aangevallen omdat remy met hem wou spelen.
Tellie schreef:Haflinglove schreef:Jaaa.. maar onze bijt echt totaal niet, ik wil niet zeggen dat mijn hond de beste is, maar een andere hond of kind pijn doen, dat past er echt niet bij! wat je wel doet.. altijd om hem lachen! het is zo'n gek hondje.. maar ook zo lief. dus waarschijnlijk heeft remy niks gedaan, maar die andere hem aangevallen omdat remy met hem wou spelen.
Ik bedoel niet dat hij dat devecht heeft begonnen. Maar als hij zo gewond is denk ik niet dat hij meer blij komt kijken wie daar aan het hek staat of dat hij nogsteeds vrolijk opspringt als z'n bak eten wordt gebracht.
Tellie schreef:Haflinglove schreef:Jaaa.. maar onze bijt echt totaal niet, ik wil niet zeggen dat mijn hond de beste is, maar een andere hond of kind pijn doen, dat past er echt niet bij! wat je wel doet.. altijd om hem lachen! het is zo'n gek hondje.. maar ook zo lief. dus waarschijnlijk heeft remy niks gedaan, maar die andere hem aangevallen omdat remy met hem wou spelen.
Ik bedoel niet dat hij dat devecht heeft begonnen. Maar als hij zo gewond is denk ik niet dat hij meer blij komt kijken wie daar aan het hek staat of dat hij nogsteeds vrolijk opspringt als z'n bak eten wordt gebracht.
Haflinglove schreef:ja oke..![]()
maar de dierenarts schrok ervan hoe anthousiast remy nog was.. en hoe graag hij nog wou spelen, terwijl hij meer dan 9 gaten had! dus hij was erg dapper, en we kennen remy.. zelfs als hij gewond is.. blijft hij de gekke wilde remy![]()
![]()
maarjaa.. het kan wel zo zijn dat hij zulke pijn had.. maar ik denk van niet, en als het zo was.. dan konden de mensen toch wel eventjes kijken wat er was
Citaat:ja oke..
maar de dierenarts schrok ervan hoe anthousiast remy nog was.. en hoe graag hij nog wou spelen, terwijl hij meer dan 9 gaten had! dus hij was erg dapper, en we kennen remy.. zelfs als hij gewond is.. blijft hij de gekke wilde remy
maarjaa.. het kan wel zo zijn dat hij zulke pijn had.. maar ik denk van niet, en als het zo was.. dan konden de mensen toch wel eventjes kijken wat er was
Rupsje schreef:Hahah, lijkt me een heerlijk hondje als je dat zo verteld..
Maar inderdaad, die mensen horen je hond gewoon in de gaten te houden als ze op hem horen te passen...
@ Haflinglove: Ik bedoel niet dat die wond wel meevalt, maar dat hij niet meer naar het hek zal rennen en andere honden wil begroeten. Dat valt wel mee denk ik.