Mijn hondje komt terug met 9 GATEN !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haflinglove

Mijn hondje komt terug met 9 GATEN !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 01:05

jaaaaa.. dit is echt niet normaal, denken we een normaal leuk weekje weg te gaan zonder hond. dat is helemaal perfect. komen we terug, en we gaan in de avond ons hondje remy ophalen. een mopshond met een platte snoet. we zitten in de auto grapjes te maken dat je daar aankomt en dat je een grote hond ziet met remy's pootje in zijn bek. komen we daar en komt er een man naar ons toe. hij zegt treurig, komen jullie voor remy? wij allemaal benieuwd en tegelijk ja schudden. hij: ja, er is wat gebeurd. wij dachten gelijk dat hij dood was of dat het aan zijn zwaar gekneusde pootje lag, die gekneusd was door een deur. hij nee schudden en zegt: hij is een beetje aangevallen door een hond. er blijkt dar en een andere hond is bijgekomen en dat u hond hem wou begroeten. en die hond vond dat niet leuk en heeft hem gebeten. en ik heb het vanmorgen pas ondekt en waarschijnlijk is het 2 dagen geleden pas gebeurd. ik heb het ondekt toen ik hem ging borstelen. ( hij borstelde hem dus omdat wij die dag terugkwamen ! ) dus niet schrikken want hij heeft een hele grote wond. dus wij zien remy. en natuurlijk schrikken wij ons rot. we zitten in de auto en mijn moeder beld de dierenarts wat er precies is gebeurd. nou hij was dus aangevallen, en toen remy bij haar kwam schrok ze eigelijik heel erg. hij had bijna een infectie opgelopen, en had die dat, had hij kans om dood te gaan. alles gaat goed, komen we voor de 2de keer bij de dierenarts, word zijn wond schoongemaakt, blijkt dat hij meer gaten had. wij weer naar huis. blijkt dat remy meer dan 9 GATEN in zich heeft. 2 in zijn oor, 1 in zijn lies, 2 bij zijn buik, en een paard hele diepe in zijn nek. dit is toch niet normaal. en dat kan toch niet zomaar gebeuren ! nu gaat het goed met remy gelukkig. maar we willen wel onze geld terug!

luvlambiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 01:10

ik zou boos worden op die man...
en vragen of hij wil vertellen wat er echt is gebeurd,,
dit kan niet gebeuren door een aanval,, daar is het toch echt te erg voor,..
en zeker je geld terug vragen!!
dat hij zoiets kan doen

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 01:11

luvlambiek schreef:
ik zou boos worden op die man...
en vragen of hij wil vertellen wat er echt is gebeurd,,
dit kan niet gebeuren door een aanval,, daar is het toch echt te erg voor,..
en zeker je geld terug vragen!!
dat hij zoiets kan doen

ja we vinden het echt super erg we willen zeker onze geld terug en we willen hem gaan aanklagen!

Djaleesa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 02:03

jesus wat erg!! denk je rustig weg te gaan en denkend dat je hondjee goed terecht is maar nee hoor kom je terug!! hoe gaat het nu met je hondjee? sterke ermee !
en die vent!aanklagen BAH!

Marye78

Re: Mijn hondje komt terug met 9 GATEN !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 02:22

Jeetje wat zielig! wat stom van die mensen. Je zou toch denken dat ze wel een beetje verstand van zaken hebben? (ik neem aan dat het over een pension gaat)

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:29

jaleesa90 schreef:
jesus wat erg!! denk je rustig weg te gaan en denkend dat je hondjee goed terecht is maar nee hoor kom je terug!! hoe gaat het nu met je hondjee? sterke ermee !
en die vent!aanklagen BAH!

ja het gaat nu weer super.. hij's weer even gek als altijd

Haflinglove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:29

Marye78 schreef:
Jeetje wat zielig! wat stom van die mensen. Je zou toch denken dat ze wel een beetje verstand van zaken hebben? (ik neem aan dat het over een pension gaat)

ja een pensioen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:35

Nou ja, je zal je hond zo maar aantreffen zeg

Het is al erg genoeg dat hij zo aangevallen is, maar wat ik nog erger vind is dat ze daar de moeite niet hebben genomen om er een dierenarts bij te halen of op zijn minst jullie op de hoogte hebben gesteld, meteen na het incident.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:38

AM -> BB

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:46

Nouja.
De pensions zijn al niet de goedkoopste dingen en als er nog zoiets in gebeurt.
Het lijkt mij als ze gewoon even een beetje goed naar een hond kijken dat ze echt wel een wond zien iod. Hij zal zich iig wel anders hebben gedragen dan de dag dat hij daar binnenkwam.

En dat ze toen ze het hadden gezien niet meteen naar de dierenarts zijn gegaan. Dan had die infectie eerder geholpen kunnen zijn.

Sommige ...

ssssuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:48

die man zegt dat het waarschijnlijk 2 dagen geleden was gebeurd.. en hij het vanmorgen pas ontdekte.. dus hij heeft 2 dagen niet bij die hond gekeken?? Niemand heeft opgemerkt dat ie gewond is?? Apart.. gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem

Haflinglove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:51

CCCCorine schreef:
Nou ja, je zal je hond zo maar aantreffen zeg

Het is al erg genoeg dat hij zo aangevallen is, maar wat ik nog erger vind is dat ze daar de moeite niet hebben genomen om er een dierenarts bij te halen of op zijn minst jullie op de hoogte hebben gesteld, meteen na het incident.

ze hebben de dierenarts erbij gehaald toen het bijna te laat was.. hij liep er 2 dagen mee

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:52

Suusjwah schreef:
die man zegt dat het waarschijnlijk 2 dagen geleden was gebeurd.. en hij het vanmorgen pas ontdekte.. dus hij heeft 2 dagen niet bij die hond gekeken?? Niemand heeft opgemerkt dat ie gewond is?? Apart.. gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem

jaaa.. echt dom van ze dat ze het nog geen eens hebben gezien.. als een hond 9 gaten heeft zie je dat toch door bloed of door wat anders!

_Myrthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:53

dat is toch niet normaal! ik hoop dat hij snel weer beter wordt, en ik zou idd geld terugvragen!

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:55

Tellie schreef:
Nouja.
De pensions zijn al niet de goedkoopste dingen en als er nog zoiets in gebeurt.
Het lijkt mij als ze gewoon even een beetje goed naar een hond kijken dat ze echt wel een wond zien iod. Hij zal zich iig wel anders hebben gedragen dan de dag dat hij daar binnenkwam.

En dat ze toen ze het hadden gezien niet meteen naar de dierenarts zijn gegaan. Dan had die infectie eerder geholpen kunnen zijn.

Sommige ...

Jaaa.. maar onze bijt echt totaal niet, ik wil niet zeggen dat mijn hond de beste is, maar een andere hond of kind pijn doen, dat past er echt niet bij! wat je wel doet.. altijd om hem lachen! het is zo'n gek hondje.. maar ook zo lief. dus waarschijnlijk heeft remy niks gedaan, maar die andere hem aangevallen omdat remy met hem wou spelen.

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:59

Haflinglove schreef:
Jaaa.. maar onze bijt echt totaal niet, ik wil niet zeggen dat mijn hond de beste is, maar een andere hond of kind pijn doen, dat past er echt niet bij! wat je wel doet.. altijd om hem lachen! het is zo'n gek hondje.. maar ook zo lief. dus waarschijnlijk heeft remy niks gedaan, maar die andere hem aangevallen omdat remy met hem wou spelen.

Ik bedoel niet dat hij dat devecht heeft begonnen. Maar als hij zo gewond is denk ik niet dat hij meer blij komt kijken wie daar aan het hek staat of dat hij nogsteeds vrolijk opspringt als z'n bak eten wordt gebracht.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:02

Jeeetje, wat erg zeg ! Heel veel beterschap met je hondje. Dit is niet niets zeg.
Verschrikkelijk, denk je dat je je hondje goed achterlaat....
Geef Remy maar een dikke knuffel van me..

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:04

Tellie schreef:
Haflinglove schreef:

Ik bedoel niet dat hij dat devecht heeft begonnen. Maar als hij zo gewond is denk ik niet dat hij meer blij komt kijken wie daar aan het hek staat of dat hij nogsteeds vrolijk opspringt als z'n bak eten wordt gebracht.

@ Tellie, ik denk dat dat wel meevalt, ik ken Remy verder niet, maar ik heb ook een hond die eens heel erg gepakt is door een andere hond. Mijn hondje had toen 18 hechtingen, maar hij is nu ook weer even vrolijk, altijd kijken wat er aan komt etc. Alleen tegen Boxers (die had hem toen aangevallen) is hij vaak agressief. Ik heb zelf niets tegen boxers, maar mijn hondje wel..

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:05

Tellie schreef:
Haflinglove schreef:

ja oke..
maar de dierenarts schrok ervan hoe anthousiast remy nog was.. en hoe graag hij nog wou spelen, terwijl hij meer dan 9 gaten had! dus hij was erg dapper, en we kennen remy.. zelfs als hij gewond is.. blijft hij de gekke wilde remy
maarjaa.. het kan wel zo zijn dat hij zulke pijn had.. maar ik denk van niet, en als het zo was.. dan konden de mensen toch wel eventjes kijken wat er was

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:06

@ Tellie, ik denk dat dat wel meevalt, ik ken Remy verder niet, maar ik heb ook een hond die eens heel erg gepakt is door een andere hond. Mijn hondje had toen 18 hechtingen, maar hij is nu ook weer even vrolijk, altijd kijken wat er aan komt etc. Alleen tegen Boxers (die had hem toen aangevallen) is hij vaak agressief. Ik heb zelf niets tegen boxers, maar mijn hondje wel..
[/quote]
nou.. niet echt meevallen, bij zijn nek had hij een wond van 15 bij 15, alleen al bij zijn nek.. dat was onderbloed, en het was daar geschoren door de dierenarts[/quote]

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:07

Jeetje, dat die mensen dat niet gemerkt hebben.
Denk je je hond ergens veilig achter te laten.

Hopelijk is het snel weer goed met 'm.

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:07

Haflinglove schreef:
ja oke..
maar de dierenarts schrok ervan hoe anthousiast remy nog was.. en hoe graag hij nog wou spelen, terwijl hij meer dan 9 gaten had! dus hij was erg dapper, en we kennen remy.. zelfs als hij gewond is.. blijft hij de gekke wilde remy
maarjaa.. het kan wel zo zijn dat hij zulke pijn had.. maar ik denk van niet, en als het zo was.. dan konden de mensen toch wel eventjes kijken wat er was

Maar dan nog vind ik het vreemd dat ze 2 dagen niet echt goed naar je hondje kijken. En er zal vast ook wel ergens bloed gelegen moeten hebben lijkt mij?
Nouja. Gelukkig is hij nu weer thuis en is hij bij de DA geweest.

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:08

Citaat:
ja oke..

Hahah, lijkt me een heerlijk hondje als je dat zo verteld..
Maar inderdaad, die mensen horen je hond gewoon in de gaten te houden als ze op hem horen te passen...

@ Haflinglove: Ik bedoel niet dat die wond wel meevalt, maar dat hij niet meer naar het hek zal rennen en andere honden wil begroeten. Dat valt wel mee denk ik.

Haflinglove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:09

Rupsje schreef:
Hahah, lijkt me een heerlijk hondje als je dat zo verteld..
Maar inderdaad, die mensen horen je hond gewoon in de gaten te houden als ze op hem horen te passen...

@ Haflinglove: Ik bedoel niet dat die wond wel meevalt, maar dat hij niet meer naar het hek zal rennen en andere honden wil begroeten. Dat valt wel mee denk ik.

dat is waar en het is idd een super heerlijk hondje, hij ligt nu hard snurkend te slapen

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:21

Ik vind het sowieso dom dat ze hem niet meteen gecontroleerd hebben nadat ie gebeten werd Als mijn dieren gebeten worden of ergens tegen aan stoten oid dan check ik altijd meteen of ze wat hebben.. Maar iig beterschap voor je hondje