Kat van 1 jaar heel speels/druk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Merle

Kat van 1 jaar heel speels/druk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 11:26

Hallo wij hebben een kat uit het asiel gehaald die 1 jaar is ongeveer. Maar hij gedraagd zich echt als een klein katje! hij is gecastereerd en hij mauwt ook als zo'n kleintje haha Is dat normaaal bij een kat van 1 jaar dat die nog zo druk is en speels als zo'n klein katje?? xxx merle

ellepel

Re: Kat van 1 jaar heel speels/druk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:29

ik heb er eentje van 15 die nog knettergek kan doen

vooral als ze sávonds wat blikvoer gehad heeft, gaat ze keihard naar boven rennen en staat als een krolse poes te mauwen!!
ook rondrennen in de tuin, zijdelings opzij springen, hoge rug en een dikke staart erbij!!

ik vind t dus volkomen normaal dat een katje van 1 jaar nog lekker speels is, is ook nog jong he? vergelijk het met een kindje van een jaar of zeven ongeveer ( 1 kattejaar is toch 7 mensen jaren?)

leuk toch?

joyceje13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:38

het is heel normaal dat ie nog zo speels is!
mijne is 10 en die is ook nog knetter gek!
Ze gaat niet op de kattenbak en wil alleen maar buiten.
Als ze dan naar binnen wil springt ze tegen het raam op van de deur en als je dan openmaakt rent ze keihard weg door de tuin. Dan gaat ze achter blaadjes aan en weer achter helemaal niet ze is helemaal gek. Soms ruikt ze aan mij hamster bij de kooi en als die dan beweeg rent ze keihard weg weer. Het enige wat je aan haar leeftijd merkt is dat ze sneller moe word dan eerst. Maja het is dus volgensmij volkomen normaal dat je kat nog zo speels is.

puccalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:06

Wij hadden ook een kat van een jaar die was af en toe ook nog supergek dus das heel normaal hoor.

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 17:15

mijn kat, toen ie 1 was. niet te stoppen
alleen maar rennen door het huis, rent ie als een gek naar boven.. tsjah.. vergeet ie te remmen knalt ie zo tegen mijn bed aan. en dat is al meedere keren gebeurt. en dat soort acties had ie allemaal.
hij is nu nog zo speels en gek. maar hij kijkt voortaan wel uit met wat ie doet
hij word vanzelf wel wat volwassener.
en wat goed dat je een katje uit het asiel hebt

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 17:45

Citaat:
en wat goed dat je een katje uit het asiel hebt

Jaa ik vind het toch sneu dat die beestjes daar zitten!! IK vind dat alle mensen die een kat willen er eentje uit het asiel moeten halen ipv van een dure raskat haha maar dat is mijn mening

Maar het is dus normaal dat een kat van 1 jaar heel speels is Bedankt voor jullie reacties.. ik dacht al dat onze kat adhd had ofzo

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:28

bijna alle katten van 1 jaar doen volgens mij nog vrij kitten achtig, deed de mijne iig wel, hij gedroeg zich pas volwassen toen we er een kittentje bij namen en toen onze oude kat dood was.