ik reed het erf op van stal toen ik opeens een schaap helemaal in paniek hoorde blaten (zo schrijf je dat toch

Dus ik kijk om me heen en zie daar een heel lief wollig schapekind vastzitten met zijn kop in het hek......
dus ik fiets er snel naartoe en probeer hem eerst is rustig te krijgen door hem een beetje gras te voeren.
toen ging ik kijken of ik hem los kreeg, maar hij zat echt helemaal vast in het hek.......toevallig was de hoefsmid er en een paar mensen van stal.
dus ik aan de hoefsmid gevraagd of hij misschien een tang had, dat had hij wel, dus ik met DE tang gewapend op naar het schaap.
intussen waren 2 mensen van stal al naar het schaap toegelopen en ook gekeken of ze hem los konden krijgen, maar zoals ik al zei lukte dat niet.
dus we hebben geprobeerd om eerst het prikkeldraad los te knippen en dat lukte en toen het overige ijzerdraad en dat lukte ook!!
dus schaap blij en wij blij...
schaapje rende terug naar zijn schapenvrienden en onderweg naar zijn vrienden stopte hij en keek hij even om, dat vond ik zoooo lief, net of hij wilde zeggen: bedankt hé, jullie zijn echte schapenlovers!!!
moest ik eventjes kwijt hoor, ik voelde me gelijk een held

groetjes en een likje van het arme schapenkind.........