Tot ons spijt hebben we onze hond Sanne in moeten laten slapen.

Onze Sanne Was altijd een lieve hond, vrolijk en gek. Toen ze bij ons kwam was ze zo jong dat ze nog niet eens loops was geweest, toen ze dit werd bleek dat ze zich zelf vergiftigde en enige oplossing was steraliseren. Ze woog toen max 17 kg. Later in de jaren begonnen de probleempjes, in huis plassen, aankomen, tumor bij de bek, vermoedende tumor in het hoofd, noem maar op. Alles hadden we wel gehad. De laatste tijd is ze alleen maar aangekomen als ze naar eten keek werd ze al dikker. Gister 5-1-2006 woog ze 23 kg!!. ook was gister dat we thuis kwamen en de hond alle kanten op ging. haar achter hand zat bijna geen kracht meer. Vandaag was het zo erg dat ze na het eten steeds aan het kuchen was waarop het leek dat ze ging stikken. Toen mijn moeder thuis kwam had de hond de strijd opgegeven, toen ze op tafel lag bij de dieren arts bleek ze vocht in haar buik te hebben. Helaas hebben wij haar uit haar lijden moeten verlossen. De knoop door gehakt en de hond laten gaan. Wat doet die muts: Gaat lopen vechten tegen de spuiten.

Maar goed ze rust nu en heeft geen pijn meer.
Sanne zal je nooit vergeten!!
Foto's:
Zei toch dat ze gek was!!

Het een Friese Staby, dus mijn hamster was intressant

Nou dat was mijn verhaal, ook tegen over de hond is dit wel het beste wat ik kan doen. Het met iedereen delen
Groet Smurfje