kitten(s) gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sallie

kitten(s) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 16:59

Hallo,

Ik heb al een keer een advertentie geplaatst, maar na wat reacties en hard zoeken heb ik nog steeds geen kitten gevonden.

Nog even kort wat ik zoek:

1 of 2 kittens, het liefst poezen. Liefst niet ouder dan 7 weken. Uiteindelijk willen we er twee, dus uit hetzelfde nest zou leuk zijn, maar als het niet anders kan wil ik ook horen als iemand er nog maar een heeft.

Ik heb verschillende reacties gehad, waaronder ook die van mensen die vinden dat ik een oudere kat moet nemen. Ik heb altijd al oudere katten gehad, nooit van jongs af aan, en dit wil ik nu echt een keer.

De kittens komen in een groot huis met tuin, en mogen lekker buitenspelen wanneer ze dit willen. Ik hoop op alsnog een reactie....

Groetjes Chantal

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:19

Waarom niet ouder dan 7 weken? Dit is veel te vroeg!! Vanaf 10 wegen of liefst nog 13 weken is al een stuk beter.;

sallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 17:40

Ik bedoelde eigenlijk 9 weken, sorry voor de fout. En ik vind dat niet te vroeg.

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:53

Kijk anders even op marktplaats.nl of katimo.nl of ga naar het asiel... bij alle drie de dingen zijn er genoeg jonge katjes!

Misschien meot je die laatste opmerking even veranderen, denk dat veel mensen dat verkeerd opvatten... het klinkt nou namelijk een beetje van het maakt mij niet uit wat goed is ik vind gewoon dat ik een katje van die leeftijd wel kan nemen, ongeacht wat het baasje van die katjes vind... kan heel best zijn dat je het niet zo bedoeld hoor, dus dit is echt neit aanvallend bedoeld maar meer als tip om veel commentaar uit de weg te gaan

sallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 20:59

@ pinky power, ik snap wat je bedoelt hoor! Ik bedoel het ook niet gemeen ofzo, maar ik ben gewoon al heel lang op zoek naar een kitten, ik wil het heel graag en zal er zeker goed voor zorgen.
Ik krijg alleen iedere keer reacties over allemaal dingen, behalve over aangeboden kittes, dit vind ik jammer. Ik snap best het sttandpunt van MMaxje, ik ben het alleen niet met haar eens.
Verder bedankt voor je tips, marktplaats is moeilijker dan gedacht! Katimo ga ik kijken, daar had ik nooit van gehoord. Helaas heb ik ook nog geen asiel gevonden met jonge katjes.

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:01

normaal staan er altijd aardig veel op... maar het is nu ook niet echt kittentijd...

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:47

Onze poes is zwanger.
De kittens mogen dan na 10 weken weg.
We vragen per kitten 7,50 omdast ze ontvlooit etc worden.
Wat we dan uit dat nest krijgen en hoeveel en welk geslacht weten we uiteraad niet.
Moeder is zwart en vader een rode kater.
Igg als je intresse hebthoren we het wel

sallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 22:59

ik heb zeker interesse. Mag ik weten waar je woont?

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:48

hoi.
Wij zelf wonen in debuurt van leiden.
Mn Moeders vriend door de weeks inDen Helder ligt weer dichter bij jullie.
Dus als je echt intresse hebt kunnen we vast wel wat regelen.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:24

xx_Merle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:22

in asiels hebben ze vaak veel kittens ik zou daar eens gaan kijken als ik jouw was .. kost je wel wat maar je geeft wel zo'n lief diertje een goed leven !!

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:26

Briefje in de supermarkt ophangen? Zo hadden mijn ouders destijds twee kittens van mensen in de buurt.

sallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 18:28

@ newforester, weet je hoelang het nog duurt voor ze geboren worden (ong)>
Als we iets kunnen regelen met Den-Helder zou dat top zijn....

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:17

sallie schreef:
@ newforester, weet je hoelang het nog duurt voor ze geboren worden (ong)>
Als we iets kunnen regelen met Den-Helder zou dat top zijn....

We pben even veder.
En er zal vast wel wat geregelt kunnen worden.
Igg van almaar is het nr richting Leiden een uurtje met de auto den-heldr half uurtje.
En denk dat ze nog 2/3 weken moet.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:09

Het dierenasiel in Essen krijgt morgen 11 kittens binnen- ook van mensen die het "leuk" vonden een nestje te fokken een voordeel is dat dit het winterseizoen is, en dat nu de benches met "gevonden" kittens niet tot het plafond gestapeld staan

mensen, denk na, er worden in Belgie per jaar 45.000 katten en kittens ingeslapen en daarbij ook 30.000 honden. Leuk he ? fokken ?

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:14

Mist schreef:
Het dierenasiel in Essen krijgt morgen 11 kittens binnen- ook van mensen die het "leuk" vonden een nestje te fokken een voordeel is dat dit het winterseizoen is, en dat nu de benches met "gevonden" kittens niet tot het plafond gestapeld staan

mensen, denk na, er worden in Belgie per jaar 45.000 katten en kittens ingeslapen en daarbij ook 30.000 honden. Leuk he ? fokken ?

wij hebben dit niet gefokt omdat we het 'leuk' vonden.
Dit is perongelijk gebeurt na een paar weken na der 1e nestje.
Ze moest toen geholpen worden maar mevrouw was naar buiten gerent en gelijk weer raak.
Na dit nestje word zei igg geholpen

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:17

als je bij www.dierenasiels.com aanklikt dat je een kitten zoekt, dan zie je er meer dan genoeg kijk alsjeblieft.

sallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 21:21

danjullie wel voor de reacties. Ik heb dingen afgesproeken met new-forester, mensen die nog een poes hebben die nog moet bevallen kunnen altijd reageren,voor als het fout gaat oid.

Mist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:01

newforster schreef:
Mist schreef:

wij hebben dit niet gefokt omdat we het 'leuk' vonden.
Dit is perongelijk gebeurt na een paar weken na der 1e nestje.
Ze moest toen geholpen worden maar mevrouw was naar buiten gerent en gelijk weer raak.
Na dit nestje word zei igg geholpen

geweldig