mijn luie konijn _veel foto's_

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

mijn luie konijn _veel foto's_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 15:25

aanschouw, miss luiheid
nee hoor, ze is normaal hyper actief
niet te stoppen, rent alleen maar heen en weer, op de foto's waar ze lang uit ligt lag ze net uit te rusten. doet ze altijd als ze heeft gerent
Ze is nu, uhm. *telt op haar vingers* ze is nu 23 weken en had haar gister prescies 13 weken yeah..

zie hier.. Chelseye
der kleurtje is op de foto's wel dof maar ze is heel mooi en ze lijkt wel dik maar dat is ze helemaal niet da bij der kin, das allemaal haren ze zit buiten en heeft dus haar winter vachtje wel nodig

De luiheid foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
^^ dat beentje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ahw, ze lag hier heel lief maar ze ging wat anders liggen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hier draaide ze net om.

Maar, mijn konijn kan soms heel gek doen. Dan rent ze door de kamer, en dan springt ze in de lucht. En doet dan iets heel geks, als of ze helemaal gaat schudden ziet er heel erg grappig uit. Of ze springt omhoog en gooit haar benen recht naar achter.. en dat soort dingen.

Maar ze wil naar mijn moeder als ze in haar buitenhok zit nog wel eens grommen en als ze de trui pakt die bij haar in het hok ligt word ze boos, en springt boven op die trui. En begint ze er met haar voor poten er op te slaan Echt om gemeen te doen. En ze wil meestal niet door mijn moeder op gepakt worden. Word ze echt boos. En ik kan alles met haar doen. Ik kan der truitje pakken. Niks aan de hand, ik kan der pakken. Ze doet niks bij mij, als ze eventjes bij ons binnen zit doet ze wel aardig tegen mijn moeder. Maar ik heb echt geen problemen met haar.
Nu vraag ik mij af, hebben jullie dat misschien ook?
en wat vinden jullie van chelseye ??

Hier even een foto van hoe ze er normaal uit ziet.
Afbeelding
is alleen wel wazig Maar ze heeft een hele mooie bruine kleur
Laatst bijgewerkt door Sindbad op 06-01-06 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

smurf1988

Re: mijn luie konijn _veel foto's_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:26

wat een lief nijntje!!

puccalover

Re: mijn luie konijn _veel foto's_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:28

Wat een mooi, lief schattig konijntje en ze heeft idd een hele mooi kleur vacht.

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:53

Wat een super sweet nijntje! Net een knuffel! Lieeff!!

laurence

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:19

heel mooi konijn

Rhyddid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 19:08

wat een leuk konijn

joortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:58

konijn heeft een groot bed
liefe fotos.

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:18

Zo, als je 't niet gezegd had zou ik nog denken dat ze écht lui was. Wel 'n erg lief nijntje hoor.

Ik heb zelf een hamster gehad met ongeveer 'hetzelfde', tenminste... Als ik 'm 's ochtends (meestal 's avonds) voer gaf, als hij (bijna) wakker was, dan kwam hij rustig uit z'n bedje (edit: holletje van alles wat hij in z'n hok bij elkaar sleepte. ) en begon hij rustig te eten. Toen ik een weekje wegwas, gaf m'n moeder 'm te eten, en dat liet hij rustig toe. Maar toen m'n vader hem een keer eten gaf, draaide hij helemaal door. Hij zag m'n vaders hand, jumpte uit z'n bedje en begon als 'n gek te piepen, en toen m'n vader 't voerbakje wilde pakken greep hij z'n vinger en bleef hij hangen. Hij liet gewoon níét meer los, m'n moeder had 'm er ten afgehaald. Maar daarna bij m'n moeder deed hij weer niks.
En bij m'n vader, later, deed hij 't weer bijna. (Vader trok toen net op tijd meteen heel spastisch z'n hand weg, en ik lag hélemaal dubbel. )

Maarja, ze hebben gewoon hun voorkeuren, ook qua mensen. Dus ik denk dat het wel normaal is. Mijn k'nijntje heeft het nu ook bij m'n broertjes en onbekenden, alleen niet bij mij en m'n moeder.

Mijn vader heeft overigens besloten om nooit meer onze diertjes te doen, of tenminste, niet míjn diertjes. De rest doet hem niks.

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 23:20

^^ madame was hier nogal moe.. normaal. als ze los loopt, rent ze alleen maar heen en weer, springt en doet. sjeest naar de gang toe. gaat ze om het hoekje zitten. en wacht ze op een reactie van je. en als je der roept, komt ze met een noodgang aan zetten, schiet ze onder je stoel. blijft een halve minuut doodstil daar liggen, en dan rent ze nog gek heen en weer, dan gaat ze weer lang uit liggen.
zoals hier
Afbeelding
en dan begint het weer,
maar ChantiieY, ik begrijp het ook niet hoor. met die beesten. mijn moeder kan ook niet met mijn paardje opschieten. Terwijl het een schat van een beest is, en sindbad... tsjahh dat is gewoon een knuffel en wil van iedereen aandacht. maar die bijt weer in haar schoenen en mijn kat, die doet sjago tegen der
en toen ik nog ratten had, de mijne moesten der niet en k kon er van alles mee doen .. maarja, het blijven beesten..
het is alleen zo raar dat alleen mijn beesten dat tegen haar doen..

Maxielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:45

Hey, wat een lieve bunny heb jij !!! Ahh, echt cute...

@ Sinbad : Ik had vroeger een konijn en die was ook niet echt gezellig naar mensen... }> Mij mocht ze ook niet echt, als je haar voer kwam geven ofzo dan ging ze in het nachthok zitten grommen en als je dan haar bakje pakte zat ze zo om het hoekje te loeren en als je niet op tijd weg was had je een haal te pakken... Bitch !! Ik denk dat het ermee te maken heeft of het konijn je mag, maar mss is het ook wel net als met merries, dat zijn vaak mutsen. Mss zijn mannetjeskonijnen makkelijker ? Maar ik ben bang dat dat ook weer per konijn verschilt...

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:57

Dat konijn van mij is een mannetje, en het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik hem zover had om mij gewoon toe te laten. Nu springt hij soms nog grommend naar me toe, maar ik geef 'm een tikje (Edit: Ik raak even zijn neus aan ) en daarna is hij gewoon weer helemaal lief. Rare beesten, soms.

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 00:01

thnx..
en ik denk ook dat het per konijn verschilt.. zoals er ook al stond.. als mijn moeder haar truitje pakt, word ze echt boos..
en als ze hem weer neer legt.. dan gaat ze eerst graaf oefeningen er op doen.. en dan met haar voorpootjes het truitje weer recht stijken.. ziet er echt heel grappig uit.. maar het is ook gewoon een muts..
ze weet soms niet hoe snel ze weg moet rennen dat ze schrikt.. maar normaal is ze hondsbrutaal.. ze is niet bang voor mijn honden voor mijn katten voor mijn paarden en voor vreemden niet.. en ze heeft ook echt der eigen willetje.. maar ik ben allang blij dat ze niet over der behoeftes doet..
als ze bij je ook schoot zit.. helemaal niks.. gaat netjes mijn arm af zitten te likken.. als ze los loopt.. geen probleem.. alleen als je haar gaat opjagen.. wat meestal niet nodig is.. dan wil ze nog wel eens een keuteltje laten vallen.. maar verder heb ik geen problemen met haar..