mijn oppashondje en konijnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VeraW

mijn oppashondje en konijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 21:33

Ik had beloofd ooit nog eens fotos plaatsen van mijn oppashonden en konijnen. Ik pas soms een weekend op de honden en konijnen. IK laat de honden dan uit. En voor de rest voer ik de beesten dan en geef ze lekker veel aandacht. Ook haal ik de honden nog wel eens op een door de weekse dag op. Vandaag ben ik met een vriendin en 3 honden naar de gorze(soort bosgebied) geweest. Omdat de baasje op Bowie moesten oppasse mocht zij vandaag mee en Naomie en Loebes. Waarom Elke niet mee was hoor je later. De honden hun ras is friese schapendoes.

De honden:

*Loebes is 3 jaar. En een echt draakje. Hij is super lief en knuffelig en wil altijd rennen en alle aandacht hebben. Deze foto is vandaag.
Afbeelding
Na een lange wandeling is loebes erg moe en dan wil hij toch zien wat ik met de konijnen doe dus dan gaat hij maar zo liggen:
Afbeelding

*Noamie is 9,5 en blind. Zij is bang om achter gelaten te worden dus als je haar uitlaat kleeft ze altijd aan je been maar dan raak je haar ook niet makkelijk kwijt Ze is een echt goedzak en ligt graag bij je op schoot:
Afbeelding
Noamie ligt te slapen:
Afbeelding

*Elke is al 11,5 en ook blind. Elke is een echte oma. Elke ging eerst nog wel mee met een lange wandeling maar tegenwoordig vind ze het niet meer leuk. Ze gaat dan op de straat zitte en wil dan niet meer voor uit ook bijt ze af en toe mensen omdat ze blind is. Deze foto zijn gemaakt toen we zij de laatste keer met haar naar het park gingen:
Afbeelding
En nog een lieve foto na de lange wandeling:
Afbeelding

*Bowie. Bowie is niet echt een oppashondje van me maar toch mag ik haar uitlate als ze bij hun is. Bowie is een beagel en een echt dondersteen. Als zij iets stouts doet dan gaat hij je heel lief aan kijken. Voor de rest is het een schat en kan ze heel erg hard snurken.
Afbeelding
En bowie in haar stoel:
Afbeelding

Dit is de eerst foto die ik van hen hebt gemaakt. Het was een hele toer omdat de riemen heel de tijd door elkaar gingen of dan zat er weer een neus in je camera maar zie hier het resultaat.Van links naar rechts: Noamie, Loebes en Elke:
Afbeelding

Bij men oppashondjes hebben ze ook 3 konijen. Eerst hadden ze alleen toos. Toen kreeg Toos een nestje en daar van hebben ze Annie en Bob gehouden. Annie omdat ze een goede bouw heeft en mag daarom in maart mee doen aan een keuring. En Bob omdat ze hem met de fles hebben groot gebracht. Hun ras is het Duitse hangoor. Het baasje van de honden fokt met deze konijnen.

Toos:
Afbeelding
Bob aan het voetballe:
Afbeelding
En Bob poseren:
Afbeelding
Annie:
Afbeelding

Hopelijk doen de fotos het. En vragen zijn alijd welkom

Majax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:41

Ze zijn leuk vooral die eerste hond is echt grappig.

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 21:51

bedankt hij is ook de lol broek van het stel. Loopt af en toe tegen je been aan of gaat op zijn rug liggen midden op straat

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:52

leuke honden!!
die konijnen zijn lieff

_Mars_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 10:31

aagg leuke foto's

die konijnen zijn idd lief

Sindbad

Re: