Wij kochten 2 konijnen puk en max. Het zouden 2 mannetjes zijn. Totdat we er achter kamen dat Puk tepels kreeg, we dachten ook dat ze dikker was. Toen we nog een keer keken bleken het een mannetje en vrouwtje te zijn.
Wij dachten dus al dat Puk(kelientje) dragend was dus hebben we ze appart gezet. Zie topic:
viewtopic.php?f=73&t=513347
Met oud en nieuw hadden we het hierover met onze buurman, hij zei dat hij wel kon voelen hoeveel konijnen er in zaten. Toen verteld ehij ons dat ze helemaal nog niet dragend was.
Nu hebben wij besloten om Puk maar weg te doen omdat we gewoon niet een mannetje en vrouwtje kunnen houden. Mijn oom woont op een grote boerderij en hij wilde hem wel hebben.
Nu hebben we hem daarheen gebracht, hij loopt in een grote wei, bij geiten en nog een ander konijn. Ook kan hij naar binnen een kelder in. Dus ik ben benieuwd

De foto's:
Puk nog thuis:
In de auto:
En op zijn nieuwe bestemming, nog erg bang, hier zat hij in de kelder
En omdat ik toch nog een beetje gewend moest worden aan mijn camera heb ik meteen de andere dieren ook maar gefotograveerd

Zijn nieuwe speelvriendje

(het ws daar super donker, dus het valt mij nog mee hoe duidelijk hij erop staat)
vogeltje van mijn oom

Hondje van mijn oom

En de kat