k heb dus een geitje, heb haar met de fles grootgebracht en ze word deze maand een jaar oud. maar nu ben ik tocdh wel benieuwd tot welke leeftijd een geitje groeit ongeveer, aangezien het een echte ieniemienie is.
ik denk ook niet dat hij tot het voorjaar ongeveer groeit de geboren geitjes bij de eigenaar van de stalling bij mijn pony die zijn nu nog net ietsjes kleiner dan hun ouders en groeien nog een beetje door. ik denk dat het geitje nog een paar centimeters groeit
oke dankjewel. de moeder is namelijk een behoorlijk stuk groter dan haar, de vader heb ik niet gezien, maar ik heb begrepen dat die ook heel klein is. ik vind het niet erg hoor dat ze zo klein blijft. heb ik ene mini dwerggeit haha
ik heb thuis al 10 jaar dwerggeiten en de jongsten zijn nu 1,5 jaar en de oudste is nu 10. De geiten van mij zijn ook niet veel groter dan die van jou en hij/zij wordt dus ook niet veel groter.
dat schaapje er naast is trouwens ook een mini. dus het zijn echt superkleintjes met zn 2tjes anders meet ik haar stokmaat ff op..als ze een beetje mee wil werken, druktemaker