Dierengesprek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SassieSjaak

Dierengesprek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 16:55

Beste bokkers.

Ik lees vaak met een brok in mijn keel de dierengesprekken, wat ik heel mooi, en vooral heel erg emotioneel vind.
Vooral zie ik de gesprekken met paarden, maar is het ook mogelijk om een gespek met een ander dier te hebben?

Wie kan mij daar antwoord op gegeven.

Alvast bedankt..

Groetjes

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:05

volgens mij kan dat wel ja

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 17:07

Kan iemand mij ook vertellen bij wie ik dat kan aanvragen? Of info kan krijgen.

Ziolette

Re: Dierengesprek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:40

Ja dat kan. Jenna heeft een gesprek gehad met onze kat en dat was echt een heel leuk en kloppend gesprek. Alleen Jenna is er naar ik begreep even een paar maanden tussenuit.

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:43

Dat kan zeker weten.Ik heb namelijk van de week een gesprek binnen gehad met me hond.Je kan een mail sturen naar stal.danea@home.nl Nancy heet de persoon daar heb ik het gedaan en het kost 7,50 per reading.Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Tropico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:54

Idd zoals anderen ookal zeggen het kan.
Ik heb een gesprek met mijn kat gehad, helaas is de gene die dat toen deed er mee gestopt vanwege nogal wat kritiek.

Heel erg jammer natuurlijk maar ik ben nog steeds dol gelukkig met mijn gesprekje.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:34

Kan inderdaad ook met andere dieren, sommige mensen doen het ook met al overleden dieren d.m.v. een foto.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 21:25

AM --> BB

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 09:10

Nou ik had het dus even besproken met mijn ouders... en die vinden het dus echt onzin.... zeggen dat het bedriegerij is enz... ik baal ik wil gewoon graag weten of mijn kat het naar haar zin heeft, ik heb ook het idee dat er iets is maar ik weet niet wat, wil weten wat ze echt leuk en lekker vind en of ik iets voor haar kan veranderen of wat ook.

Gelukkig zijn er wel mensen die mij begrijpen... dus gewoon doen he?!

Cheeffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:05

Ik zou het gewoon doen, ik wil het binnenkort ook doen bij mijn overleden hond. Ik ben gewoon erg benieuwd hoe hij zijn tijd bij ons heeft meegemaakt.

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:20

Ik weet t niet hoor hoe kunenn ze al die dingen van jouw weten terwijl jij of iemand anders het niet verteld heeft. dus hoezo bedriegerij..

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:22

nancy is ook bij mij thuis geweest en heeft al mijn katten, honden en paarden gedaan, was echt verbazingwekkend,
echt heel erg mooi !

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:27

Ja dat kan. Ik ga volgende week zaterdag een cursus doen.

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 10:40

Nou ik ga het gewoon doen.
Hebben jullie een idee wat ik zoal kan vragen aan mijn kat?!
Denk je dat ze ook kunnen zeggen hoe oud ze zijn...
Ik heb roosje toen ze een jaar was ofzo uit het asiel gehaald, vraag me gewoon dingen af.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:44

Vraag gewoon wat je denkt dat je moet vragen!

Als ik mijn cursus heb gehad ga ik op zoek naar wat mensen die iets willen weten van hun dieren, om wat te oefenen zegmaar. Daar zal ik dan ook wel een topic over openen hier. Ik wil dan best wat voor jou proberen hoor.

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 10:58

Wuis schreef:

Als ik mijn cursus heb gehad ga ik op zoek naar wat mensen die iets willen weten van hun dieren, om wat te oefenen zegmaar. Daar zal ik dan ook wel een topic over openen hier. Ik wil dan best wat voor jou proberen hoor.

Woon je in de buurt van Rotterdam? Als je wilt mag je bij mij komen proberen en oefenen hoor!!! Lijkt me super gaaf.

Hoelanger ik er over nadenkt hoe meer vragen er bij me opkomen.

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 10:59

Cheeffie schreef:
Ik zou het gewoon doen, ik wil het binnenkort ook doen bij mijn overleden hond. Ik ben gewoon erg benieuwd hoe hij zijn tijd bij ons heeft meegemaakt.

Door wie ga jij het laten doen?
Via internet of laat je iemand bij je thuis komen?
Heb je anders de site van iemand of het adres of wat ook ik heb toch besloten dat ik het wel heel erg graag wil.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:11

Plucker schreef:
Wuis schreef:

Woon je in de buurt van Rotterdam? Als je wilt mag je bij mij komen proberen en oefenen hoor!!! Lijkt me super gaaf.

Hoelanger ik er over nadenkt hoe meer vragen er bij me opkomen.

Ik woon niet in de buurt (Groningen) maar kan het dan via een foto doen.

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:20

Ja tuurlijk via een foto!!!

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:45

Vele mensen in mijn omgeving vinden het ook onzin en geloven er niet in.In eerste instantie had ik ook zo mijn vragen erbij.Maar nu ik een gesprek heb gehad heb ik echt zoiets van hoe kan zij weten zonder dat iemand het verteld heeft dat mijn hond een hekel heeft aan borstelen dat doet zeer bij der dan bijt ze,en hoe kan ze weten dat mijn hond vaak last van de maag heeft en vaak over geeft,en hoe kan ze weten dat ik fiets met de hond enz enz?Tja dat kunnen anderen mij dus niet vertellen,terwijl ik erg oppervlakkige vragen had zoals,wat vind ze leuk,wat vind ze niet leuk,is ze gelukkig,is ze blij met haar baasje,staat toch echt niks in waarvan ze iets te weten kan komen over mijn hond.Ik zou gewoon zeggen gewoon doen.EN je zal zien wat er klopt.Als mensen belang hebben bij mijn gesprek met mijn commentaar van mijn bevindingen enz dan hoor ik het wel en plaats ik hem!Succes mensen!

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:49

Hoi Misty, inderdaad die persoon met wie je praat ken jou niet en je dier al helemaal niet en ik heb het ook nooit ergens geschreven.

Ik ga het gewoon doen en ik zal mijn gesprek plaatsen op bokt.

kyrkelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:30

tuurlijk kan dat ik zal maar niet gaan uitleggen hoe het kan want dan zijn we twee bladzijde verder
ik stuur je ff een pm

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:37

Ik weet niet wat ik er van denken moet. Naar mijn idee kan het niet.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 15:42

Ik zou 't zo graag willen.
Mijn konijntje is vandaag overleden, ik heb er ontzettend veel verdriet van gehad, maar ik wil gewoon weten of ie het goed heeft gehad.
Als iemand mij aan iemand kan helpen die het via foto's doet, je zou me er een enorm plezier mee doen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:26

Hooh. Ik dacht nog zo; laat ik niet mijn mening geven omdat dat niet de vraag van de TS was.

Maar als het dan toch mag;
Ik geloof niet in dierengesprekken, zeker niet met overleden dieren. En dierengesprekken zijn heel vaak algemeen, lang niet allemaal, maar een hele hoop zijn zó algemeen dat het me niet verbaasd als er meerdere personen hetzelfde gesprek hebben. En bij die gesprekken kan je vaak altíjd wel een gebeurtenis bedenken die eventueel, misschien, in principe, na lang nadenken overeenkomt met wat er in je diergesprek staat.

Ook valt me op dat de paarden of andere dieren altijd heeeel gelukkig zijn met hun baasje. Toeval, of gewoon horen wat je wilt horen?

En ten laatste.. via een foto contact leggen met een dier dat je verder nog nooit gezien hebt. Nee, ik geloof er niet zo in- maar de mensen die er hier wel in geloven en die ook een diergesprek aanvragen bij iemand hoop ik van dat ze er wat aan hebben.