Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorane schreef:Goede zaak! Ik zie dit graag in Nederland ingevoerd worden.
Sorane schreef:Ik denk dat er in het stukje zelf al voldoende argumenten genoemd zijn.
Er gebeuren te veel ongelukken met die beesten. Bij ons in de buurt is eens een meisje dood gebeten door een van die rassen. Hoevaak hoor je dat niet?
Nee sorry honden die gefokt zijn om te knokken, en dat zijn deze rassen, mogen wat mij betreft verboden worden.
Citaat:Niet elke hond van een ras bepaald hoe een heel ras is.
misschien een verkeerd voorbeeld:
Als 1 buitenlander verkeerd is, betekend toch niet dat ALLE buitenlanders verkeerd zijn
wyko schreef:Citaat:Niet elke hond van een ras bepaald hoe een heel ras is.
misschien een verkeerd voorbeeld:
Als 1 buitenlander verkeerd is, betekend toch niet dat ALLE buitenlanders verkeerd zijn
![]()
Dat een hond vals is ligt aan de eigenaar, dus laat ze daar maar wat aan doen!
Cheeffie schreef:Toch blijf ik erbij dat een valse hond te maken heeft met de verkeerde baas en de verkeerde fokker (doorgefokt). Met enkele uitzonderingen. De rassen die hier bovengenoemd worden zijn nu eenmaal 'stoere' rassen en veel mensen maken daar misbruik van.
Ik ben er van overtuigd dat een poedel net zo vals te maken is. Ik ken genoeg mensen die honden hebben die tot deze rassen behoren en dat zijn allemaal goed opgevoede honden en gedragen zich als een schoothondje.
Ik ben van mening dat er veel harder moet worden opgetreden tegen broodfokkers, daar zit volgens mij het grootste probleem!
Sorane schreef:Ik denk dat er in het stukje zelf al voldoende argumenten genoemd zijn.
Er gebeuren te veel ongelukken met die beesten. Bij ons in de buurt is eens een meisje dood gebeten door een van die rassen. Hoevaak hoor je dat niet?
Nee sorry honden die gefokt zijn om te knokken, en dat zijn deze rassen, mogen wat mij betreft verboden worden.