Foamy vecht terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Foamy vecht terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 21:41

Voor de genen die het niet wisten. Ik heb ene muizenfokkerij genaamd Brainania en hiervan is de stammoeder Foamy. Foamy was de laatste tijd niet helemaal lekker en had een of andere grote dikke plek aan d'r zijkant. Ik dacht gelijk aan tumor maar omdat het enorm rap groeide en ze gelijk sloom werd en beentje slecht gebruikte vreesde ik het ergste.
Pus uit d'r mutsje en iemand vermelde dat het ook baarmoederontsteking kan zijn.(gaf me weer een beetje hoop)
Heb haar nu al een paar daagjes niet gezien maar het waterflesje werd leger en d'r voerbakje was elke ochtend weer leeg dus leven deed ze nog.
Omdat ze zo weinig buiten d'r huisje was ging ik ervan uit dat ze de rust nodig had. Zo net kwam ze me weer begroeten voor d'r maaltijd ik pakte haar even op en ja hoor. Het was een abces en gelukkig is deze naar buiten uitgekomen. Ze heeft nu een klein gaatje in d'r vel waar het eruit is geekt en ze houd het super schoon.
Geen ontsteking velt mijn Foamy ze vecht terug en hard ook. Voel me weer goed

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 21:55

Dat is altijd fijn om te horen, zo zie je dat beesten in het wild zich meestal ook wel kunnen redden, op sommige situaties na (denk aan tumor) waarbij ze het zelf niet kunnen.
Maar het is in ieder geval een goed begin van dit jaar.

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 22:04

juist foamy's goede voornemen voor 2006

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 22:46

Geweldig dat het weer zo goed gaat, en leuk; zo'n muizenfokkerij! Succes nog d'rmee, en nog beterschap voor Foamy.

Chichiba

Re: Foamy vecht terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 23:17

Super dat het nu weer beter gaat met Foamy...Verwen haar maar lekker...dat heeft ze wel verdient...

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 08:38

is zo geweldig om te zien ze loopt dan door het hokje en dan weer even stilstaan schoonmaken en weer drie vier pasen en weer stilstaan poetsen. Gelukkig houdt ze het goed schoon en omdat ze goed blijft eten kan ze tenminste sterk blijven. *trots*