Een nieuwe vriend of niet ??? weet jij het ??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

masie

Een nieuwe vriend of niet ??? weet jij het ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 19:51

ik heb thuis een paar konijnen en een cavia het is een beertje hij zit al erg lang bij konijnen samen in de kooi (vila).
en zijn vriendinntje is vlak geldeden dood gegaan.
hij heeft dus nog wel gezelschap van konijnen,maar is het misschien ook leuker vor de cavia om een nieuwe vriend of vriendinnetje te hebben ??
de beertjes cavia heeft heel zijn leven samen met een zeugje in de kooi gezeten en heeft noiit interesse gehad om je weet wel.........??
maar die twee waren zo gehecht aan elkaar als de ene een kant op ging ging de ander mee, maar toch zie ik niet echt een verschil in hem.
maar is het misschien slim om toch nog een nieuwe cavia na de winter of als het wat warmer is erbij te kopen ??
want ik had paar weken geleden samen met een vriendinnetje een opvang maar die is ermee gestopt, waarom dat weet ik niet.
maar het ging erg goed.
en daarom heb ik nu nog een aantal lieve konijntjes thuis die een liefdevolle tehuis zoeken.
een stuk of 9 nog. ze zitten hier nog zeker goed tot er mensen langs komen die goed voor een konijntje kan zorgen.
, maar is het slim of gewoon niet doen omdat hij er niets om geef ..

volgens mij denk ie toch dat ie een konijntje is !! hah

hannatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 13:54

hey

ik weet niet of ze binnen of buiten zitten maar als het buiten is moet je er een in de zomer kopen dan kan de vacht zich beter aan passen

en als je een vrouwtje wilt maar zeker wilt zijn van geen kleintjes dan moet je der gewoon laten castreren maar ik heb ook wel eens ergenst gelezen dat een cavia 'het' je weet wel niet zo gauw doet als er een andere cavia bij zit ik weet niet of dit ook geld voor konijnen maar ja eigenlijk moet je het gewoon ff uit proberen