Zorro hebben we van de herfst meegenomen uit Frankrijk, het was een zwerfkitten van ong 4 maanden die nog geen kilo woog, hij was broodmager, en nu istie flink aan de maat, we wouden hem rustig voeren, steeds wat opbouwen, nou, dat is dus mislukt. We zijn nu ong 3 maandjes verder en hij slaat nu nog steeds het eten uit je handen (al krijgt ie nu wel eindelijk niet door dat dat niet mag) om er vervolgens mee weg te hollen, wipt de deksel van de prullenbak open en doet zich te goed aan alles en nog wat, scheurt brood en chipszakken open, je kunt wel merken dat hij honger heeft gehad...Volgende maand word hij gecastreerd, we hebben hem sinds deze week naar buiten gegooid omdat hij te druk werd en onze oude kat teveel zat te plagen. Zorro is nog veel verwant aan de wilde boskat, (hij is daar vroeger ook voorgekomen in Frankrijk waar Zor vandaan komt) Hij heeft grote klauwen, grote oren, halflang haar, pluimpjes op de oren en staat hoog op de poten. Dit is Zorro nu
Hij is leuk, hij heeft mooie ogen maar zit hij op de vijfde foto een muis op te eten en is dat sliertje de staart van de muis of ben ik gewoon erg blind
Vind hem een beetje griezelig eerlijk gezegd Komt vast door die ogen.. Volgens mij is het oko een hele erge bandiet. Mijn kat vind die balletjes ook helemaal geweldig Mooie foto's btw.
MOoi beestje! Toen wij dit jaar in Frankrijk waren, kwam op de laatste avond, een zwerfpoes naar ons toe. Heel lief beestje ! Ik heb gloof ik wel foto's, die plaats ik , zodra ik ze heb gevonden