hooi schreef:ik weet waar ik mee bezig ben hoor. Het is idd een gewone huiskat, maar kennissen van ons vonden haar zo leuk dat ze het hele nestje wilden hebben. Zij wonen op een boerderij, tussen nog meer boerderijen. Dus die kittens komen goed terecht. Anders had het van mijn ouders ook absoluut niet gemogen. Ik ga mijn kat heus geen nestje laten krijgen om het asiel nog eens even wat meer werk te geven.
Sorry dat ik het zeg, maar je weet dus niet waar je mee bezig bent. Je zou het asiel ook werk kunnen besparen door je kat GEEN nestje te laten krijgen.
Heb je enig idee hoeveel katten er op een huis wachten??? Kijk maar eens op www.dierenasiels.com en besef dat dit nog maar een fractie is van de katten die op een goed baasje wachten. En er is vooral behoefte aan boerderijen om de wat schuwere katten een thuis te geven. En dan is nog maar te hopen dat die boerderijbewoners de verantwoording nemen om al die katjes TIJDIG te laten steriliseren.
Lieve meid, wees een èchte dierenvriend, hou je kat binnen, bel de da en laat haar niet bezwangeren door één of andere straatkat.
Ga met je kennissen mee naar een asiel en help ze een paar leuke katten uit te zoeken voor op de boerderij zodat weer een paar stumperds een kans op een goed leven hebben.