Hoelang zijn Katten krols??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirthe_

Hoelang zijn Katten krols??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 21:18

ONze kat is krols en ik word er helemaal gek van! Ik kan niet slapen van dat ge-miauw en zo. Wie weet hoelang ik er nog aan vast zit? Ze is nu ongeveer een week krols.

Mirthe_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 21:25

Help?

kris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:26

Hoe oud is de poes? Is ze eerder krols geweest?
Meestal duurt het maar 7-10 dagen. En als je pech hebt doet ze dit bijna elke 5 weken. Als ze steeds langere tijd krols is of steeds krolser wordt laat je ze best even onderzoeken door DA. Het kan dan eventueel zijn dat er iets niet pluis is met de baarmoeder/eierstokken. Als het de eerste keer is kan het volgende keer iets minder erg zijn...

Mirthe_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 21:27

We laten haar steriliseren. Dus dit is dan denk ik de laatste keer. We hebben haar net dus ik weet niet hoe oud ze is enzo. Wel Bedankt!

kris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:50

Vermeld aan de DA dat ze wel heel hard krols was. Wij hebben ook zo een poes gehad en bij haar was het hoogtijd dat ze gesteriliseerd werd want ze had hormoonproducerende knobbeltjes. Hij kan er tijdens de operatie op letten of dit bij haar ook het geval is of even de eierstokken bekijken en eventueel verwijderen.

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:29

Er zijn katten die langer dan die periode krols zijn. ..... heb ik helaas moeten ondervinden . Maar meestal inderdaad die periode. Als je geen kittens wil, laat haar dan inderdaad steriliseren. Dan heb je er geen last meer van en is je poes vrij van risico op baarmoederontsteking.