Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.kritegirl schreef:je kunt ze wel voeren maar rodi niet daar zitten zels niet de goede voedingsstoffen voor de hond in maar je moet het neit te veel voeren maar je hebt ook wel versvlees voor katten.

) wel zelf in stukjes snijden. Die katten smulden ervan
.

kimmy1985 schreef:zo goed is vers vlles niet voor een hond.
onze vorige hond is er een keer bijna dood aan gegaan.
dat vlees gaat tussen de tanden zitten. en zorgt er voor dat de tanden van je hond gaan rotten.
onze DA vas erg boos op ons( wij wisten niet dat het slecht was).
brokken is echt veel beter je kunt wel een keer vlees geven maar niet altijd.
, maar blijkbaar snappen sommigen het 'vers-verhaal' niet.
, kan ook een stukje kip zijn (kipfilet of een kippenpootje oid), of een vis (denk je er dan wel aan dat sommige vis eerst enige tijd ingevroren moet zijn)), en misschien nog wel weer later helemaal overgaat
.

Quarterh0rse schreef:Als je hun gebit bekijkt horen ze eigenlijk geen brokken of
blikken te eten maar horen ze het vlees van het bot afscheuren.
.
.

Quarterh0rse schreef:haha ik wist toen ik het typte dat die opmerking al zou komen![]()
Inderdaad hoor je steeds meer dat blikvoer niet goed is en je inprecipe alleen brokken moet voeren. Zie mij kat dat maar eens aan zn verstand te brengen want die heeft liever kuipjes. Staan verder zoiezo altijd brokjes voor hem en verder krijgt ie elke dag gekookte vis.
, maar daarom is het nog niet gezond.
, gewoon weten wat je wel en niet kan geven, in welke verhoudingen en die dingen.