Wie kent deze hond? (kruising samojeed/husky

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Wie kent deze hond? (kruising samojeed/husky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 14:34

Wegens omstandigheden heb ik in april 2004 mijn toen 1 jarige kruising husky/samojeed (Moji) weg moeten doen. En na fijne mensen voor hem gevonden te hebben (dachten wij) en na de afspraak dat als het bij hun niet ging dat hij bij ons terug moest komen is hij, met veel pijn bij ons, met hun vertrokken. Maar helaas is hij op marktplaats terechtgekomen i.p.v. bij ons en daar ben ik helemaal stuk van. Hij is na deze mensen naar ene Gea gegaan (in Drenthe) en zij zegt weer dat hij bij haar is weggelopen (zij blijkt handelaar in honden te zijn). Maar dat klopt ook niet want hij heeft daarna alweer op marktplaats gestaan. Ik wil graag weten of het goed met hem gaat en waar hij is. Ik hoop dan ook met deze oproep dat er mensen zijn die hem herkennen en me a.u.b. op hoogte willen brengen van waar Moji nu eventueel is. Hij schijnt van de aardbodem verdwenen wat ik me niet kan voorstellen en daar zijn we ontzettend verdrietig onder. Kenmerken van zijn witte lijfje zijn nog een grijze kring om zijn staart en een grijze bol op zijn zijkantje. We zijn nu een jaar aan het zoeken en hebben er nog steeds heel veel verdriet van dat we niet weten wat er met hem gebeurt is, help ons alsjeblieft van deze onzekerheid af.
Hij is nu 2 jaar.

Afbeelding

Het gaat niet om mijn hond, maar die van een vriendin.

Kikka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:00

Staat verkeerd, hoor niet bij VMR. Ik heb al getemd. Mooie hond trouwens

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 16:43

VMR -> BB

Kleiine_Kiim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:03

OMG god weet waar dat beestje nu is en wat er allemaal gedaan mee geweest is hoop dat ie nu wel goed terecht is gekomen

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 15:17

@Kleiine_Kiim; dus jij weet waar dat beesjte is? Misschien is het handig om de TS daar even een PM over te sturen?

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 15:43

Ja ik zat eerst ook te lezen, het lijkt net of kleine kim bedoeld dat ze weet waar de hond is maar volgend mij bedoeld ze iets anders,

ze zecht niet OMG weet waar de hond is

Maar. OMG.... God weer waar de hond is.

Volgens mij bedoeld ze dat.

Dus God weet waar de hond is alleen heb ik hem nog nooit op Bokt gezien....