Ik kom hier net terug van school , de garagepoort stond open dus ik dacht dat mn broer hem had opengezet... Dan kom ik in de woonkamer , mn moeder en broer zitten daar en me andere hond was weg. Dus me moeder het hele verhaal vertellen:
Vanmorgen ging ze met me 2 honden (Teckel en King Charles Spaniel) gaan wandelen , ze ging naar de overkant , maar ineens kwam er zo'n Samson (ken het ras niet) hond aflopen (die eigenaresse deed de deur open en hij stormde naar buiten , die hond is nogal agressief en hij heeft al meerdere keren het glas van hun deur gebroken) en hij viel mijn hond aan ( de teckel) en hij loste hem niet. Ik denk dat me moeder hem wou lostrekken (weet ik niet zeker) en ze had zelf een bijtwond. Andere mensen hebben die hond weggeslagen enzo.
Mn moeder is naar de dokter geweest (nietjes in dr hand ofzo) en ze moet ook nog medicatie innemen. Mn vader is met mn hond naar de veearts geweest , hij heeft bijtwonden aan zn buik en pootjes. Hij heeft ook nietjes in zn buik + medicatie en hij moet binnen 12 dagen terug naar de veearts.
Pff wat er met die hond zal gebeuren weet ik niet , die vrouw is gaan werken en me pa gaat er nog mee praten (denk ik , en hoop ik).
Gelukkig ligt me hond nu rustig naast me en werkt me moeder alweer...
Sommige mensen die denken dat een leiband niet nodig is