Hond uit de straat heeft me moeder en hond gebeten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemsuiker

Hond uit de straat heeft me moeder en hond gebeten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:01

Hey,

Ik kom hier net terug van school , de garagepoort stond open dus ik dacht dat mn broer hem had opengezet... Dan kom ik in de woonkamer , mn moeder en broer zitten daar en me andere hond was weg. Dus me moeder het hele verhaal vertellen:

Vanmorgen ging ze met me 2 honden (Teckel en King Charles Spaniel) gaan wandelen , ze ging naar de overkant , maar ineens kwam er zo'n Samson (ken het ras niet) hond aflopen (die eigenaresse deed de deur open en hij stormde naar buiten , die hond is nogal agressief en hij heeft al meerdere keren het glas van hun deur gebroken) en hij viel mijn hond aan ( de teckel) en hij loste hem niet. Ik denk dat me moeder hem wou lostrekken (weet ik niet zeker) en ze had zelf een bijtwond. Andere mensen hebben die hond weggeslagen enzo.
Mn moeder is naar de dokter geweest (nietjes in dr hand ofzo) en ze moet ook nog medicatie innemen. Mn vader is met mn hond naar de veearts geweest , hij heeft bijtwonden aan zn buik en pootjes. Hij heeft ook nietjes in zn buik + medicatie en hij moet binnen 12 dagen terug naar de veearts.

Pff wat er met die hond zal gebeuren weet ik niet , die vrouw is gaan werken en me pa gaat er nog mee praten (denk ik , en hoop ik).
Gelukkig ligt me hond nu rustig naast me en werkt me moeder alweer...

Sommige mensen die denken dat een leiband niet nodig is pff...

Esterrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:04

Jeetje! Beterschap voor je moeder en hondje!

whisperramse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:04

ja dat is niet niks, nee
ik zou echt helemaal zot worden moest zoiets gebeuren!
heb eens gehad dat een golden naar mijn klein vuilnisbakkenhondje beet.
hij had hem echt vast en dat kleintje zich maar weren!!!
ben er op afgestapt en heb die golden een schop verkocht.
ook was mijn hond aangelijnd en de golden niet!

maar mijn vraag; deed de eigenaresse deur open om te gaan wandelen? of was het de bedoeling dat hij binnen bleef?
dat maakt voor mij een wereld van verschil uit.

veel beterschap voor beide!

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:06

Die hond is wel erg agressief zeg!
Lijkt me dat die niet buiten los mag lopen...

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:07

Ik heb geen idee of ze met hem wou wandelen of gewoon de deur open deed , maar toch , je laat zo'n agressieve hond toch niet in de gang wanneer je zelf naar buiten gaat?

JoT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:10

Jeetje, wat een eng verhaal. Eerlijk gezegd had ik een aanklacht bij de politie ingediend en de verzekering ingeschakeld voor de medische kosten (en kosten voor kapotte kleren wellicht) van moeder en hond. Ik snap dat soort mensen ook niet, zo'n hond laat je toch niet los rondlopen. Dat is toch vragen om problemen?

Sterkte voor je moeder en je teckel!

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 14:20

Me pa is van de federale politie (rijkswacht) en ik denk dat mn ouders de verzekering al hebben ingeschakeld.

Mandy92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:10

zoiets is ook met Rex (jack russels) gebeurd..hij werd opeens aangevallen door 3 labaradors.:S
maar sterkte met je hondje

Bloemsuiker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 20:42

Ik heb nieuws:
Me pa is bij die mensen geweest , ze waren erg vriendelijk enzo. Ze hebben de verzekering de geregeld en ze gaan iemand bellen die hen verder kan helpen met hun hond.
Ik hoop voor de eigenaren dat ze iets met die hond kunnen doen. Mijn pa zei dat de hond wel gehoorzaam was.

De volgende keren zal ik erg voorzichtig moeten zijn...

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 21:00

...Véél beterschap !
nou paar weken (2 weken) trg ofzo ging m'n vader ook gaan wandelen met me hond (Golden retriever) en hij wandelde langs een huis
waar er ook een hond in de tuin zat ( de tuin was wel afgezet met draad etc.) maar die hond ( soort Pitbull) kon toch nog ontsnappen
en heeft m'n hond aangevallen !!! m'n vader heeft die hond schoppn verkocht etc maar hij loste niet! uiteindelijk heeftie toch gelost maar gelukkig had mijn hond niets! Alleen het wit van haar oog was rood en we moesten er druppels in doen..
Een paar uur later zijn we nog eens terug gegaan naar dat huis waar die hond zat en webbn even gepraat met de eigenaares...
Gelukkig kenden we elkaar ... Maar haar hond had wat bijtwonden van mijn hond

Najah da komt er van!

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:11

zulke honden mogen niet vrij rondlopen, straks was het een kind die met zijn jacky liep

Rytm

Re: Hond uit de straat heeft me moeder en hond gebeten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:05

Beterschap aan je hondje en je moeder!!

Wel goed van die mensen dat ze met hun hond aan de slag willen, maar ik hoop wel dat ze hem voorlopig vasthouden.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 12:27

pff, beterschap voor je moeder en je hondje.
Wel fijn dat die mensen alles zo regelen en meteen iemand gaan zoeken