Ik had dit forum eerder moeten ontdekken . Hierbij stel ik voor mijn muizen colonie Brainania(vernoemd na een aflevering van pinky and the brain toen hij zijn eigen colonie ging vestigen en deze brainania noemde). Het bestaat hier uit drie fokmannen en zeven fokdames. Helaas zal ik binnenkort afscheid moeten nemen van de stam moeder van Brainania. Foamy was de eerste muis die ik kreeg iets meer dan een jaar geleden en heel spijtig heeft deze dame een gezwel aan haar rechter kant hangen . Helaas komt het veel voor bij muisjes maar dat maakt het nog altijd niet gemakkelijker.
Als er eventueel behoefte voor is, wil ik wel foto's maken van de inwoners van Brainania en gezellig de boel op de hoogte houden van ontwikkelen(zowel op liefde als haatgebied)
tsja ik ben ook een ratje verloren aan kanker, had eerst een klein los gezwel en ik hield vol zolang ze geen pijn heeft is het geen probleem maar toen werd ze helemaal maf, viel aan uit het niets en was gewoon helemaal maf geworden, toen was het haar einde. omdat het fokmuisjes zijn heb ik helaas iets vaker eindes een had een longontsteking en haar levenlange vriendin(van twee maanden oud ) overleed twee dagen erna. maar ja zal zo snel mogelijk foto's maken en erop zetten