ik wil wissellen van hondenschool omdat ik net even wat serieuzer met de behendigheid verder wil wat nu:
de hondenschool in de buurt gebruikt de clicker methode op de honden school waar ik puppy, basis I+II en behendigheid beginners heb gevolgt hadden dit niet.
op de hondenschool waar ik geweest ben zijn ze er heel serieus mee bezig het valt me ook op dat de honden veel afgerichter zijn dan op de school waar ik vandaan kom heb ook meer het idee dat dat echt een cursus aanbod is voor gezellige huishonden.
maargoed ik heb er goed over nagedacht en ik denk dat ik toch van school ga verwissellen..
alleen
de overstap: mijn hond is nu 1 jaar en 3 maand ze heeft nooit kennis gemaakt met de clickermethode.
de sursusleiding heeft liever dat ik vervolg I ga doen voor ik verder ga met behendigheid omdat ze dan de clicker goed onder de knie krijgt..
maar wat wil nou: we zijn vervolg 1 niet gaan doen omdat izzy het super saai begon te vinden ze werkt veel liever dan dat ze een paar óefeningetjes' moet doen.. ik ben bang dat die vervolg cursus tot ellende drijgt te komen..
ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen..
ik wil GRAAG naar die andere hondenschool maar eerst vervolgcursus gaan doen? nee dat niet.
mijn hond is goed afgericht en kent de oefeningen uit die cursus over het algemeen goed, ben bang voor verveling..
sorry voor lange verhaal
maar ik wil graag meningen en eventueel voor zo ver mogelijk tips..